SUBARU XV

All-Around Safety Subaru

Ko se v svojem avtomobilu počutite varno, vse postane enostavnejše. Prav zato je za podjetje Subaru varnost na prvem mestu. Podjetje neprestano testira, izpopolnjuje in izboljšuje varnostne lastnosti, ki jih razvija in ponuja svojim kupcem že več kot 50 let. Z naprednimi sistemi, kot sta Subaru Global Platform in pogon na vsa štiri kolesa Symmetrical All-Wheel Drive, Subaru nenehno izboljšuje celotno varnost, da bi tveganje nesreč kar najbolj zmanjšal.

Adaptive Cruise Control

Sistem EyeSight*1 ni omejen samo na ohranjanje nastavljene hitrosti, kot velja za tradicionalne sisteme. Če Adaptive Cruise Control odkrije prisotnost vozila pred vami, spremlja razdaljo med voziloma in hitrost vozila pred vami ter spremeni hitrost vašega vozila, da ohrani varno razdaljo. Sistem upravlja motor, prenos in zavore ter vašo hitrost prilagodi prometu v širokem razponu od 0 do 180 km/h. Adaptive Cruise Control, zasnovan za vožnjo po avtocesti in hitrih cestah, prepozna prisotnost vozila pred vašim in njegove zavorne luči ter se prilagodi gostemu prometu, da bi zagotovil največjo možno učinkovitost porabe goriva in udobje med dolgimi potovanji.

Lane Sway in Departure Warning

Ko začne avtomobil vijugati po cesti, sistem Lane Sway Warning zazna znake utrujenosti za volanom in voznika opozori z zvočnim signalom in utripanjem lučke. Sistem se aktivira samo pri hitrosti nad približno 60 km/h. Če začne avtomobil pri hitrosti, večji od 50 km/h, zapuščati svoj pas, voznik pa pri tem ni prižgal smernika, sistem Lane Departure Warning voznika opozori z zvočnim signalom in utripanjem lučke, preden avtomobil zavije s ceste.

Lead Vehicle Start

Ko stojite v koloni in sistem EyeSight*1 prepozna, da se promet spet premika, sistem Lead Vehicle Start Alert voznika na to opozori z zvočnim signalom in utripanjem lučke.

Lane Keep Assist

Pri vožnji po avtocesti ali hitri cesti Lane Keep Assist s stereo kamero spremlja vodoravno signalizacijo in voznika obvesti, ko začenja vozilo zapuščati svoj pas. Pri hitrosti približno 65 km/h sistem vpliva na volan, da se izognete zapuščanju pasu.

Pre-Collision Braking System*2

V primeru skorajšnjega trka z vozilom ali drugo oviro pred avtomobilom sistem Pre-Collision Braking System voznika opozori s svetlobnim in zvočnim signalom na nadzorni plošči. Če se voznik ne odzove in prepreči trk, sistem samodejno zavre, da zmanjša trk ali se mu celo povsem izogne. Če se voznik poskuša izogniti trku, mu lahko sistem Pre-Collision Brake Assist pri tem pomaga.

Pre-Collision Throttle Management

Ko vozilo miruje in sistem EyeSight*1 zazna oviro pred avtomobilom, vozilo pa je v stopnji prenosa na vožnjo naravnost namesto vzvratno, sistem Pre-Collision Throttle Management pošlje številne zvočne in svetlobne signale in zmanjša moč motorja, da se izogne čelnemu trku.

5 zvezdic na testiranju Euro NCAP

SUBARU XV je prejel 5 zvezdic na testiranju varnosti v okviru programa Euro NCAP*3 (evropski program ocenjevanja novih avtomobilov).


Primarna varnost

Osnovna varnost nastane že v trenutku zasnove avtomobila. Izjemna vidljivost, optimalen položaj za vožnjo in intuitivni ukazi omogočajo osnovno varnost vsem potnikom.

Izboljšana vidljivost

Optimalen položaj za vožnjo, višina oken in optimiziran razpored stebrov omogočajo odlično vidljivost v vseh smereh za zmanjšanje mrtvih kotov in ohranitev nadzora.

Samodejne sprednje luči

Svetlobni senzor samodejno prižge sprednje luči v mraku in drugih pogojih zmanjšane svetlobe. To zagotavlja kar največjo vidnost in varnost, tudi če bi voznik pozabil prižgati luči zvečer ali pred vožnjo skozi tunel. Poleg zagotavljanja boljše vidljivosti za voznika je zahvaljujoč tej funkcij tudi sam avtomobil bolj viden drugim voznikom.

Volan, nastavljiv po dolžini in nagibu

Nastavljiv volan je mogoče nagniti navzgor ali navzdol, z vodoravnim premikom pa se vozniku približa ali oddalji, kar je uporabno pri izvajanju natančnih manevrov in zmanjša možnost nesreč.

Samodejni senzor za dež

Senzor zazna prisotnost dežja na vetrobranskem steklu in vklopi brisalce ter nastavi interval in hitrost glede na intenzivnost dežja. Funkcija vozniku pomaga ohraniti osredotočenost na vožnjo pri močnem dežju, snegu ali v drugih zahtevnejših pogojih na cesti.

Preventivna varnost

Zahvaljujoč naprednim sistemom preventivne varnosti, kot je sistem EyeSight*1, se je lažje izogniti nevarnostim in nesrečam.

EyeSight*1

Ker v Subaruju verjamemo v vseobsežno varnost in s stalnimi izboljšavami zmanjšujemo možnost nesreč, smo razvili tudi napredni sistem pomoči pri vožnji, imenovan Subaru EyeSight*1. Sistem uporablja dve barvni kameri, ki omogočata tridimenzionalno sliko in imata izjemno sposobnost prepoznavanja objektov, podobno kot pri človeškem očesu. S pomočjo slik, ki jih dobiva od obeh kamer, EyeSight*1 prepozna obliko, hitrost in oddaljenost avtomobilov, motorjev, koles in pešcev*2. Če odkrije morebitno nevarnost, sistem voznika opozori in po potrebi aktivira zavorni sistem, da bi se izognil nevarnosti. Zahvaljujoč tem naprednim sistemom EyeSight*1 poveča občutek varnost, ki ga imate, ko vozite SUBARU XV.

Subaru Rear Vehicle Detection (SRVD)*4*5

Sistem SRVD s pomočjo senzorjev, nameščenih v zadnjih kotih vozila, voznika opozori na približevanje vozila za njim zaradi izognitve tveganjem med menjavo pasu. Obvesti vas tudi o morebitnih nevarnostih trka med vzvratno vožnjo na cestah s križišči.

Prilagodljive sprednje luči (SRH)*6

Med vožnjo v ovinek se snop svetlobe iz sprednjih luči premakne v levo ali desno glede na premikanje volana, kar omogoči večjo vidljivost v ovinkih, posebej ponoči.

Reverse Automatic Braking (RAB)*4*5

Med vzvratno vožnjo ta sistem uporablja štiri senzorje, ki se nahajajo na zadnjem braniku in zaznajo morebitne ovire za vozilom. Če sistem zazna prisotnost ovire, z zvočnim sistemom opozori voznika in samodejno zavre, da se izogne trku ali škodo kar najbolj zmanjša.

High Beam Assist (HBA)*4*5

High Beam Assist izboljša vidljivost, s tem pa tudi varnost med nočno vožnjo s samodejnim vklopom in izklopom dolgih uči glede na situacijo v prometu in pogoje vožnje.

Aktivna varnost

Zahvaljujoč tehnologijam, kot sta pogon Symmetrical All-Wheel Drive in SGP, so odziv volana, nadzor in stabilnost avtomobila izboljšani, kar omogoča višjo stopnjo aktivne varnosti. Tako lahko vsi potniki povsem pomirjeno uživajo v potovanju.

Vehicle Dynamics Control System + Active Torque Vectoring

Funkcija Vehicle Dynamics Control System nadzira razporeditev navora v sistemu AWD, moč motorja in zavore vsakega kolesa, da bi avtomobil ostal v želeni smeri. S funkcijo Active Torque Vectoring se aktivirajo zavore, nižji navor se dodeli notranjim kolesom, višji pa zunanjim zaradi doseganja boljšega upravljanja in omogočanja naglega manevra, če bi to bilo potrebno.

Auto Vehicle Hold

Ko je avtomobil povsem ustavljen, funkcija Auto Vehicle Hold vozilo ohrani v enakem položaju, tudi če je pedal zavore povsem sproščen, kar zmanjša utrujenost voznika med vožnjo.

Izogibanje nevarnosti

Nizko težišče, SGP in pogon Symmetrical AWD, izboljšano vzmetenje in večja odpornost proti zvijanju so omogočili izdelavo avtomobilov, ki se popolno odzivajo na ukaze voznika, posebej pri manevrih za izogibanje nevarnosti in trkom.

Brake Override System

Disk zavore na vseh štirih kolesih so opremljene s spojkami iz lahkega aluminija, ki zagotavljajo občutek progresivnega in močnega zaviranja. Sistem ABS (Antilock Braking System) vključuje EDB (Electronic Brakeforce Distribution) za razporeditev zavorne sile na sprednja in zadnja kolesa, ko je v avtomobilu več potnikov. Levorg je opremljen tudi s sistemoma Brake Assist in Brake Override, ki omogočata varnost in nadzorovano zaviranje v izjemnih situacijah.

Pasivna varnost

Pasivna varnost je zasnovana zaradi zaščite potnikov v primeru trka, in sicer zahvaljujoč funkcijam, kot so zračne blazine SRS*7 in razporeditev, ki v primeru trka motorju omogoči, da zdrsne pod pod kabine.

Naslonjalo za glavo na sprednjih sedežih

Naslonjali za glavo sta nastavljivi po višini in nagibu ter zasnovani tako, da ustrezata potnikom z različno postavo in različnimi potrebami.

Varnostni pasi z jezičkom za blokiranje

Pri trku jeziček za blokiranje zaradi izognitve morebitnim poškodbam prepreči premik pasa in zmanjša udarec v spodnji del prsi.

Obročast okvir za večjo trdnost

Obročasta konstrukcija za večjo trdnost je izdelana iz materialov z izjemno visoko odpornostjo, ki so zasnovani tako, da v primeru nesreče silo udarca razpršijo daleč od potnikov.

Konfiguracija za zaščito kabine

Zahvaljujoč platformi SGP se motor in menjalnik nahajata še nižje in sta izvedena tako, da v primeru čelnega trka ne vstopita v kabino.

Zračne blazine (SRS - Supplementals Restaint System)*7

Potniki so v primeru nesreče zaščiteni z vrsto serijsko vgrajenih varnostnih sistemov, ki vključujejo SRS*7 sprednji in bočni zračni blazini, zračni zavesi ter zračno blazino pri kolenih voznika.

Slika je izključno informativna. Dejanske mere se lahko razlikujejo.
*1 EyeSight je sistem pomoči pri vožnji, ki ne deluje nujno popolno v vseh pogojih vožnje. Za varno in previdno vožnjo ter spoštovanje cestnih predpisov je vedno odgovoren voznik. Učinkovitost sistema je odvisna od številnih dejavnikov, kot so vzdrževanje vozila, vremenski pogoji in stanje na cesti. Popolne informacije o delovanju in omejitvah sistema EyeSight poiščite v uporabniškem priročniku, vključno z informacijami, navedenimi v tej brošuri.
*2 Pre-Collision Braking System ne ukrepa nujno v vsaki situaciji. Glede na razliko v hitrosti glede na objekte, njihovo višino in druge pogoje sistem EyeSight morda ne bo prepoznal potrebnih pogojev za optimalno delovanje.
*3 European New Car Assessment Programme: neodvisna organizacija, ki testira varnost in izvaja simulacije trkov. Podpirajo jo razne evropske vlade, avtomobilistični klubi in združenja potrošnikov.
*4 Za varno in previdno vožnjo ter spoštovanje cestnih predpisov je vedno odgovoren voznik. Za varno vožnjo se ne zanašajte povsem na možnost Advanced Safety Package. Funkcije tega sistema so lahko v določenih okoliščinah omejene. Popolne informacije o delovanju in omejitvah sistema poiščite v uporabniškem priročniku. Dodatne informacije poiščite pri svojem zanesljivem zastopniku za vozila Subaru.
*5 Na voljo pri različicah STYLE XTRA in PREMIUM.
*6 Ni na voljo pri različici PURE.
*7 Učinkovit, če se uporablja v kombinaciji z varnostnimi pasovi.

© SUBARU CORPORATION. Vse pravice pridržane. Subaru Italia S.p.A. (delniška družba)
Pravni sedež: Ala (TN), L.go Negrelli 1, C.A.P. 38061 Kapital družbe 2,600.000 EUR
Upravni sedež: Via Montefeltro 6/A - 20156 Milano
Družba je podrejena funkciji upravljanja in usklajevanja družbe Subaru Europe N.V./S.A.
REA TN - 120893 | Davčna številka: 0118169021
Št. DDV: 01188480220 Delniška družba z enim družbenikom