Subaru Slovenia
Vas zanima več o hibridu podjetja Subaru?
Pri delno hibridnem pogonu se električni motor, ki ga napajajo baterije majhnih dimenzij, uporablja samo kot pomoč motorju z notranjim izgorevanjem. Povsem hibridni pogon vključuje večje in težje baterije, zaradi česar je mogoče avtomobil voziti tudi samo na električni pogon.
Subaru je za svoje hibridne modele zaradi manjše dimenzije motorja in baterije izbral definicijo delnega hibrida, je pa dejansko mogoče e-BOXER uvrstiti med popolne hibride, saj na kratkih razdaljah omogoča vožnjo samo na električni pogon. V tem primeru ostane bencinski motor ugasnjen, kar zmanjša porabo in emisije plinov, ki škodujejo zdravju in okolju.
Subaru je za svoje hibridne modele zaradi manjše dimenzije motorja in baterije izbral definicijo delnega hibrida, je pa dejansko mogoče e-BOXER uvrstiti med popolne hibride, saj na kratkih razdaljah omogoča vožnjo samo na električni pogon. V tem primeru ostane bencinski motor ugasnjen, kar zmanjša porabo in emisije plinov, ki škodujejo zdravju in okolju.
Za razliko od avtomobilov, ki delujejo samo na bencinski pogon, ima hibridni avtomobil dva dodatna osnovna elementa: električni motor in litij-ionsko baterijo, ki ga napaja. Pri motorjih Subaru e-BOXER se sistem upravlja elektronsko glede na različne pogoje vožnje. Električni motor lahko ustvari navor s pomočjo energije iz baterije ali pa baterijo polni med zaviranjem in upočasnitvijo.
Motorji Subaru e-BOXER omogočajo manjšo porabo goriva, ker motorju z notranjim izgorevanjem v določenih pogojih vožnje pomaga električni motor, ki se napaja z energijo, pridobljeno z zaviranjem, ki se uporablja za polnjenje baterije. Porabo goriva je mogoče glede na 2-litrske bencinske različice zmanjšati za do 11%.
SUBARU XV e-BOXER mešani cikel WLTP: poraba 7,9 (l/100 km); izpusti CO2 180 (g/km). Kombinirani cikel NEDC: poraba 6,5 (l/100 km); izpusti CO2 149 (g/km).
FORESTER e-BOXER mešani cikel WLTP: poraba 8,1 (l/100 km); izpusti CO2 185 (g/km). Kombinirani cikel NEDC: poraba 6,7 (l/100 km); izpusti CO2 154 (g/km).