Forester

All-Around Safety Subaru

Ko se v svojem avtomobilu počutite varno, vse postane enostavnejše. Za podjetje Subaru je zato varnost na prvem mestu. Podjetje neprestano testira, izpopolnjuje in izboljšuje varnostne lastnosti, ki jih razvija in ponuja svojim kupcem več kot 50 let. Z naprednimi sistemi, kot sta Subaru Global Platform in pogon na vsa štiri kolesa Symmetrical All-Wheel Drive, Subaru neprestano izboljšuje celovito varnost, da bi tveganje za nesreče privedel na kar najmanjšo možno raven.


PASIVNA VARNOST
Pasivna varnost je zasnovana z namenom zaščite potnikov v primeru trka, in sicer zahvaljujoč funkcijam, kot so zračne blazine SRS*1, in notranji konfiguraciji, ki v primeru trka motorju omogoča, da zdrsne pod tla kabine.
PREVENTIVNA VARNOST
Zahvaljujoč naprednim sistemom preventivne varnosti, kot je EyeSight*2, se je lažje izogniti nevarnostim in nesrečam.
PRIMARNA VARNOST
Izjemna vidljivost, optimalen položaj za vožnjo in intuitivni ukazi vsem potnikom omogočajo primarno varnost od samega vstopa v avtomobil.
AKTIVNA VARNOST
Zahvaljujoč tehnologijam, kot sta pogon Symmetrical All-Wheel Drive in SGP, so odziv volana, nadzor in stabilnost avtomobila izboljšani, kar omogoča visoko stopnjo aktivne varnosti. Tako lahko vsi potniki povsem brezskrbno uživajo v potovanju.

Pasivna varnost

Pasivna varnost je zasnovana zaradi zaščite potnikov v primeru trka, in sicer zahvaljujoč funkcijam, kot so zračne blazine SRS*1, in razporeditve, ki v primeru trka motorju omogoča, da zdrsne pod dno kabine.

Obročast okvir za okrepitev

Obročasta konstrukcija za okrepitev je izdelana iz materialov z izjemno visoko odpornostjo, ki so zasnovani tako, da lahko v primeru nesreče razpršijo silo trka daleč od potnikov.

Konfiguracija za zaščito kabine

Okrepljeni stebri in podvozje skupaj s SGP-jem novemu Foresterju za zaščito vseh potnikov omogočajo razpršitev energije, ki jo povzroči trk. Motor in menjalnik sta zasnovana tako, da v primeru čelnega trka absorbirata energijo trka in ne vstopita v kabino.

Zračne blazine z dodatnim sistemom za zadrževanje sile (SRS)*1

Zračne blazine SRS*1 – sprednje, bočne, zavesne in kolenske – ki so v novem Foresterju vključene v serijsko opremo, v primeru trka zagotavljajo kar največjo zaščito vsem potnikom.

Preventivna varnost

Zahvaljujoč naprednim sistemom preventivne varnosti, kot je sistem EyeSight*2, se je lažje izogniti nevarnostim in nesrečam.

EyeSight*2

EyeSight*2, napredni sistem pomoči pri vožnji podjetja Subaru, deluje kot drugi par očes na cesti, saj uporablja dve barvni kameri, ki omogočata tridimenzionalno sliko in odlično prepoznavata predmete, podobno kot človeški vid. Če sistem odkrije morebitno nevarnost, na primer vozila, motorje, kolesa in pešce*3, voznika opozori in po potrebi aktivira zavore, s čimer je vožnja še varnejša in mirnejša.

Prilagodljive sprednje luči (SRH)

Med vožnjo v ovinek se smer snopa svetlobe in sprednjih luči spreminja glede na premikanje volana, kar omogoča večjo vidljivost v ovinkih, posebej ponoči.

Subaru Rear Vehicle Detection (SRVD)*4

Sistem SRVD s pomočjo senzorjev, nameščenih v zadnjih kotih vozila, opozori voznika na približevanje vozil za njim za izogibanje tveganjem pri menjavanju pasov. Obvesti vas tudi o morebitnih nevarnostih med vzvratno vožnjo na cestah s križišči.

High Beam Assist (HBA)*4*5

High Beam Assist izboljša vidljivost in s tem tudi varnost med nočno vožnjo s samodejnim vklopom in izklopom dolgih luči glede na promet in pogoje vožnje.

Reverse Automatic Braking (RAB) *4*5

Med vzvratno vožnjo sistem uporablja štiri senzorje na zadnjem braniku, ki odkrijejo morebitne ovire za vozilom. Če odkrije oviro, sistem z zvočnim signalom voznika opozori in samodejno zavre, da se izogne trku ali škodo kar najbolj zmanjša.

Pre-Collision Braking System*3

V primeru skorajšnjega trka z vozilom ali drugo oviro pred avtomobilom sistem Pre-Collision Braking System voznika na to opozori s svetlobnimi in zvočnimi signali na armaturni plošči. Če se voznik ne odzove, da bi preprečil trk, bo sistem samodejno zavrl, da bi trk zmanjšal ali se mu celo povsem izognil. Če se bo trku poskušal izogniti voznik, mu lahko sistem Pre-Collision Brake Assist pri tem pomaga.

Emergency Lane Keep Assist

Če sistem na sosednjem pasu odkrije vozila, ki se hitro približujejo, se aktivira zvočno opozorilo, prikaže opozorilo na zaslonu in ponudi pomoč pri upravljanju, tudi če je smernik aktiviran.

Lane Departure Prevention

Zahvaljujoč funkciji Lane Departure Prevention lahko na dolgih potovanjih vozite brezskrbno. Ker funkcija prepozna vodoravno signalizacijo, lahko vpliva na obračanje volana in tako vozilo ohrani na pasu. Pomaga preprečiti neželeno oddaljevanje od pasu, tudi ko vodoravne črte niso vidne.

Autonomous Emergency Steering

Ko delovanje funkcije Pre-Collision Braking Assist ne zadostuje, Autonomous Emergency Steering uporabi kamero in zadnji radar za odkrivanje črt na cestišču, s čimer oceni, ali je dovolj prostora za izognitev možnemu trku. Če so pogoji za to varni, se sistem pomaga izogniti trku s samodejnim obračanjem volana.

Lane Centring Control in Preceding Vehicle Adaptive Steering Control

Sistem zmanjša utrujenost in stres voznika s prepoznavanjem črte na pasu in/ali vozila, ki se nahaja pred vami, da pomaga obrniti volan in tako vozilo ohraniti na sredini pasu.

Pre-Collision Throttle Management

Ko vozilo miruje in sistem EyeSight*2 odkrije oviro pred njim, hkrati pa je vozilo v stopnji prenosa za vožnjo naravnost namesto vzvratno, Pre-Collision Throttle Management pošlje številne zvočne in svetlobne signale in zmanjša moč motorja, da se izogne čelnemu trku.

Primarna varnost

Osnovni varnosti je pozornost namenjena že pri zasnovi avtomobila. Izredna preglednost, optimalen položaj za vožnjo in intuitivni ukazi omogočajo osnovno varnost vsem potnikom.

Izboljšana vidljivost

Optimalen položaj za vožnjo, višina oken in optimizirana razporeditev stebrov zaradi zmanjšanja mrtvih kotov in ohranitve nadzora nad situacijo omogočajo odlično preglednost v vseh smereh.

Samodejne sprednje luči

Svetlobni senzor samodejno prižge sprednje luči v mraku in drugih pogojih zmanjšane svetlobe. To zagotavlja kar največjo vidnost in varnost, tudi če bi voznik pozabil prižgati luči zvečer ali pred vožnjo skozi tunel. Poleg zagotavljanja boljše vidljivosti za voznika je zahvaljujoč tej funkcij tudi sam avtomobil bolj viden drugim voznikom.

Volan, nastavljiv po dolžini in nagibu

Nastavljiv volan je mogoče nagniti navzgor ali navzdol, z vodoravnim premikom pa se vozniku približa ali oddalji, kar je uporabno pri izvajanju natančnih manevrov in zmanjša možnost nesreč.

Samodejni senzor za dež

Senzor zazna prisotnost dežja na vetrobranskem steklu in vklopi brisalce ter nastavi interval in hitrost glede na intenzivnost dežja. Funkcija vozniku pomaga ohraniti osredotočenost na vožnjo pri močnem dežju, snegu ali v drugih zahtevnejših pogojih na cesti.

Aktivna varnost

Zahvaljujoč tehnologijam, kot sta Symmetrical All-Wheel Drive in SGP, so odziv volana, nadzor ter stabilnost avtomobila izboljšani, kar omogoča visoko raven aktivne varnosti. Na ta način lahko vsi potniki popolnoma pomirjeni uživajo v potovanju.

Fotokromatsko vzvratno ogledalo

Novo fotokromatsko vzvratno ogledalo poveča udobje in varnost vožnje ter preprečuje, da bi vas vozila za vami zaslepila.

Vehicle Dynamics Control System

Funkcija Vehicle Dynamics Control System nadzira razporeditev navora v sistemu AWD, moč motorja in zavore vsakega kolesa, da avtomobil ohrani svojo smer. S funkcijo Active Torque Vectoring se aktivirajo zavore in se nižji navor dodeli notranjim kolesom, višji pa zunanjim, kar izboljša vožnjo v ovinkih in vozniku omogoča izvedbo nenadnih manevrov.

Izogibanje nevarnosti

Nizko težišče, SGP in pogon Symmetrical AWD, izboljšano vzmetenje in večja odpornost proti zvijanju so omogočili zasnovo avtomobilov, ki se odlično odzivajo na voznikove ukaze, posebej med manevri za izogibanje nevarnostim in trkom.

*1 Učinkovit, če se uporablja v kombinaciji z varnostnimi pasovi.
*2 EyeSight je sistem pomoči pri vožnji, ki ne deluje nujno popolno v vseh pogojih vožnje. Za varno in previdno vožnjo ter spoštovanje cestnih predpisov je vedno odgovoren voznik. Učinkovitost sistema je odvisna od številnih dejavnikov, kot so vzdrževanje vozila, vremenski pogoji in stanje na cesti. Popolne informacije o delovanju in omejitvah sistema EyeSight*2 poiščite v uporabniškem priročniku, vključno z informacijami, navedenimi v tej brošuri.
*3 Pre-Collision Braking System ne ukrepa nujno v vsaki situaciji. Glede na razliko v hitrosti glede na objekte, njihovo višino in druge pogoje sistem EyeSight*2 morda ne bo prepoznal potrebnih pogojev za optimalno delovanje.
*4 Za varno in previdno vožnjo ter spoštovanje cestnih predpisov je vedno odgovoren voznik. Za varno vožnjo se ne zanašajte povsem na možnost Advanced Safety Package. Funkcije tega sistema so lahko v določenih okoliščinah omejene. Popolne informacije o delovanju in omejitvah sistema poiščite v uporabniškem priročniku. Dodatne informacije poiščite pri svojem zanesljivem zastopniku za vozila Subaru.
*5 Na voljo pri različicah STYLE, PREMIUM in 4DVENTURE.

© SUBARU CORPORATION. Vse pravice pridržane. Subaru Italia S.p.A. (delniška družba)
Pravni sedež: Ala (TN), L.go Negrelli 1, C.A.P. 38061 Kapital družbe 2,600.000 EUR
Upravni sedež: Via Montefeltro 6/A - 20156 Milano
Družba je podrejena funkciji upravljanja in usklajevanja družbe Subaru Europe N.V./S.A.
REA TN - 120893 | Davčna številka: 0118169021
Št. DDV: 01188480220 Delniška družba z enim družbenikom