WRX STI

Symmetrical All-Wheel Drive

V Subaruju je vsaka vožnja varna in prijetna. Saj so skoraj vsa vozila iz hiše Subaru opremljena s stalnim simetričnim vsekolesnim pogonom Symmetrical All-Wheel Drive. Kar zadeva varnost in nadzor ta sistem nima konkurence. Vsak dan lahko cesta skriva nepredvidene nevarnosti, toda vsekolesni pogon (AWD) vam bo pomagal, da jim boste s pomočjo razporeditve navora na vsa štiri kolesa uspešno kos tam, kjer vozila s sprednjim ali zadnjim pogonom odpovedo. Vsakokrat, ko boste vozili Subaruja s simetričnim vsekolesnim pogonom se boste počutili varno in brezskrbno, ne glede na to kam vas bo zanesla pot.



Trajna zmogljivost

Ploščata oblika motorja je naravno čvrsta in uravnovešena ter skoraj brez tresljajev v primerjavi z ''V'' motorji ali 4 valjnimi ''vrstnimi'' motorji. Tak motor je tudi trdnejši in zanesljivejši.

Večja stabilnost

Vozilo s ploščato obliko motorja, ki je nameščen nižje na šasijo je v celoti bolje uravnoteženo in bolj odporno na vplive bočnih sil kot vsa druga vozila


MOTOR SUBARU BOXER 2,5 l DOHC TURBO

Malo je pogonskih agregatov, ki omogočajo takšne zmogljivosti kot 2.5-litrski SUBARU BOXER MOTOR vozila WRX STI. Povsem združuje čisto moč in popolno ravnovesje, njegov turbo polnilnik pa tako rekoč v trenutku spodbudi moč za osupljivo pospeševanje. V teku let je WRX STI dokazoval, da so njegove zmogljivosti postajale vse bolj navdušujoče. 

SI-DRIVE

Sistem SI-DRIVE (Subaru Intelligent Drive) omogoča prilagoditev voznih lastnosti vozila WRX STI vašemu okusu in željam. Z nastavitvijo Intelligent Mode [I] – (pametni način) dobimo enakomeren odziv s pospeševanjem, ki omogoča gospodarno porabo goriva. Ko izberemo Sport Mode [S] – (športni način) je odzivnost živahnejša in prilagojena vsem razmeram. Vse zmogljivosti turbo motorja pa si zagotovimo z izbiro načina Sport Sharp Mode [S#] – (oster športni način). Odziv v obliki pospeška je takojšen, nadzor nad voznimi lastnostmi pa natančnejši.  

  • NAJVEČJA MOČ: 221 kW (300 KM/6.000 vrt/min)
  • NAJVEČJI NAVOR: 407 Nm (414,5 kgfm) / 4.000 vrt/min
  • PORABA GORIVA: 10,9 l/100 km*1 *2,11,2 l/100 km*1 *3
  • IZPUSTI: 252 g/km*1 *2, 259 g/km*1 *3

* Poraba goriva in izpusti CO2 : v skladu z EC 715/2007 - 2016/646W.
*2 IW 1590 kg
*3 IW 1700 kg


Active Torque Vectoring
(Preprečevanje bočnega zdrsa)

Ta nova tehnologija pripomore k natančnejšemu nadzoru, ki vam omogoči, da lahko poženete vaše vozilo do skrajnosti. Pri hitri vožnji skozi oster ovinek, centrifugalna sila močno potiska vozilo navzven. Ta sistem pa usmeri pogonsko moč na kolesa tako, da se vozilo obdrži na zamišljeni poti. Vaš WRX STI se torej takoj in odločno odzove na vaše pomike volana.

Multi-mode DCCD
(Driver's Control Centre Differential) AWD

Voznikov nadzor srednjega diferenciala (Driver's Control Centre Differential – DCCD) smo izboljšali, da bi izpopolnili splošno vodljivost vozila. Omogoča zaporo srednjega diferenciala vašega WRX STI in s tem boljšo vodljivost. Po zaslugi izboljšane karoserije  je elektronski nadzor zdaj razširjen na celotni sistem razporeditve navora med sprednji in zadnji par koles. Način Auto omogoča idealno razporeditev moči pri spremenljivih pogojih. V načinu Auto [+] se poveča navor na sprednjem paru koles, v načinu Auto [ ̶ ] pa na zadnjem, kar je priporočljivo med vožnjo skozi ostre ovinke. Mogoče pa je tudi izbirati med šestimi stopnjami v načinu Manual (ročno) in prilagoditi vozne lastnosti voznikovim željam in potrebam. 

Športna šasija

Leta uspehov na športnih tekmovanjih, temeljita testiranja ter razvoj materialov in tehnologije stojijo za rojstvom šasije WRX STI. Izjemna stabilnost in odzivnost sta bili vselej v središču raziskav, hkrati z obsežno uporabo jekla visoke trdnosti za povečanje vzvojne trdnosti šasije in zmanjšanje mase vozila. Vzmetenje smo podredili standardom odličnosti s čvrstimi stabilizacijskimi prečkami, odzivnimi spiralnimi vzmetmi in drugimi izboljšavami, kot so trdnejši kroglični ležaji. Vse to daje vozilu ravnovesje, čvrstost in stabilnost za bliskovit odziv in izjemno sozvočje voznika, vozila in ceste.

Nastavljiv voznikov nadzor srednjega diferenciala

Voznikov nadzor srednjega diferenciala (Driver's Control Centre Differential – DCCD) smo izboljšali, da bi izpopolnili splošno vodljivost vozila. Omogoča zaporo srednjega diferenciala vašega WRX STI in s tem boljšo vodljivost. Po zaslugi izboljšane karoserije  je elektronski nadzor zdaj razširjen na celotni sistem razporeditve navora med sprednji in zadnji par koles. Način Auto omogoča idealno razporeditev moči pri spremenljivih pogojih. V načinu Auto [+] se poveča navor na sprednjem paru koles, v načinu Auto [ ̶ ] pa na zadnjem, kar je priporočljivo med vožnjo skozi ostre ovinke. Mogoče pa je tudi izbirati med šestimi stopnjami v načinu Manual (ročno) in prilagoditi vozne lastnosti voznikovim željam in potrebam. 

© FUJI HEAVY INDUSTRIES Ltd. 2010. Vse pravice pridržane. | Subaru Italia S.p.A.
Pravni sedež: Ala (TN), L.go Negrelli 1, C.A.P. 38061 Kapital družbe: € 2.600.000
Upravni sedež: via Montefeltro 6/A - 20156 Milano
Družba je podrejena upravljavski in usklajevalni dejavnosti družbe Subaru Europe N.V/S.A
REA TN - 120893 | Davčna številka: 0118169021
Št. DDV: 01188480220 Delniška družba z enim družbenikom