Popoln nadzor, ki izvira iz njegovega bistva.

    • Symmetrical AWD

    • Za volanom novega SUBARUJA XV boste preživeli nepozabne dneve. SUBARU XV vam nudi večjo višino nad tlemi, nizko težišče, uravnovešenost prave športne limuzine in stalni vsekolesni pogon Symmetrical AWD. Skupaj z motorjem SUBARU BOXER se ponaša z bleščečo močjo in z izjemnim pogonom, ki zagotavlja stabilnost in popoln nadzor, ne glede na razmere na cesti. Rezultat je vozilo, ki vam zagotavlja udobje in vliva zaupanje kot nobeno drugo – to je bistvo doživetja vožnje z vozilom Subaru.

    Dinamične zmogljivosti

    Izjemen oprijem s cestiščem omogoča takojšnje in osupljivo pospeševanje. Simetrija poudarja vodljivost Subaruja XV, njegovo stabilnost in odzivnost pri vožnji skozi ovinke. Enkraten občutek nadzora v vsaki situaciji.

    Stalen oprijem

    Kolikor bolj se pnevmatike oprijemljejo cestišča, toliko boljši sta nadzor nad vozilom in varnost. Ker je moč motorja vselej razporejena na vsa štiri kolesa, sta zagotovljeni vodljivost in zanesljivost pogona.

    Živahnost v nevarnosti

    V slabem vremenu, ali v teku dragocenih sekund, potrebnih za odziv na nenadno nevarnost, simetrična razporeditev pogonskega sklopa pomeni popolno ravnovesje med obema stranema vozila in zagotavlja stabilnost, živahnost in zanesljiv pogon, ki vozniku pomagajo, da se izogne nevarnosti.

    Kjer da moč vse od sebe

    • Motor SUBARU BOXER

    • Malo vozil se ponaša s tako strastno vnemo in spontanostjo, kot prav Subaru XV. To je rezultat, ki smo ga dosegli z motorjem SUBARU BOXER z valji, razporejenimi v vodoravni ravnini in paroma batov, delujočima pod kotom 180O ter z nižjim prerezom od drugih vrst motorjev, kar omogoča vozilu nižje težišče in boljše ravnovesje. Medsebojno gibanje batov v nasprotnih smereh pa na naraven način duši tresljaje.

    Živahen odziv

    Čeprav je motor SUBARU BOXER vselej slovel po izjemno tekočem delovanju in trenutnem odzivu, smo zdaj občutek vožnje s Subarujem še izboljšali. Naši inženirji so analizirali učinkovitost vsakega ventila, voda in bata posebej, da bi ustvarili motor, ki bi bil lažji in bi porabil manj. Niso dosegli le manjše porabe goriva pač pa tudi večji navor pri nižjih vrtljajih ter še hitrejši in živahnejši odziv na pritisk stopalke plina.

    Sistem Auto Start&Stop

    Brezkompromisno zagotavlja manjšo porabo goriva. Ta sistem preprečuje trošenje goriva, kadar vozilo stoji na mestu, saj enostavno zaustavi delovanje motorja. Ko se promet znova premakne, zadošča da voznik spusti stopalko zavor (pri vozilu z menjalnikom Lineartronic) in motor se v teku 0,35 sekunde znova zažene. Zaustavitve in ponovni zagoni potekajo tako naglo in enakomerno, da jih niti med vožnjo v počasni koloni z zastoji ne boste zaznali.

    2.0-LITRSKI DOHC SUBARU BOXER DIESEL

    Učinkovit in živahen 2.0-litrski dizelski motor združuje varčnost pri porabi goriva in navdušujoče zmogljivosti. Čeprav glede izpustov spoštuje strogo normo EURO5, pa ta motor zmore celih 350 Nm navora že pri 1.600 vrtljajih na minuto, kar mu omogoča vrhunsko zmogljivost in prožnost na celotnem območju vrtljajev. V nasprotnih smereh delujoča para batov zagotavljata tiho in mirno delovanje skoraj brez tresljajev, kar je izjemno za dizelski motor. V povezavi s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom.


    NAJVEČJA MOČ: 108 kW (147 KM) / 3.600 vrt/min
    NAJVEČJI NAVOR: 350 Nm (35.7 kgfm) / 1.600 – 2.400 vrt/min
    PORABA GORIVA: 5,6 l/100 km
    IZPUSTI CO2: 141 g/km

    2.0-LITRSKI DOHC SUBARU BOXER

    Da vas vožnja avtomobila lahko celo zabava je zasluga 2.0-litrskega bencinskega motorja Subaru Boxer z dvojno odmično gredjo v glavi (DOHC), ki se ponaša z izjemnim in trenutnim odzivom. Napredni sistem AVCS za aktivni nadzor ventilov in optimizacija parametrov sesalnega takta, omogoča zavidljiv navor pri nizkih vrtljajih motorja, ki zagotavlja potrebno pospeševanje med vožnjo po mestu. Ozaveščene zmogljivosti, kajti injektorji, nameščeni na valjih ter zmanjšana masa batov in ojnic pomenijo majhno porabo goriva in čiste izpuste. Zaradi odsotnosti tresljajev, tipične lastnosti motorjev SUBARU BOXER, pa se moči in učinkovitosti pridruži še tiho delovanje, idealno za mestno okolje.


    NAJVEČJA MOČ: 110 kW (150 KM) / 6.200 vrt/min
    NAJVEČJI NAVOR: 196 Nm (20.0 kgfm) / 4.200 vrt/min
    PORABA GORIVA: 6,5 l/100 km (Lineartronic), 7,0 l/100 km (6MT)
    IZPUSTI CO2: 151 g/km (Lineartronic), 160 g/km (6MT)

    1.6-LITRSKI DOHC SUBARU BOXER

    S svojo najnaprednejšo tehnologijo je 1.6-litrski motor Subaru z dvojno odmično gredjo v glavi (DOHC) vzor učinkovitosti. Dolg hod batov motorja omogoča enakomerno in gospodarno izgorevanje, kar zagotavlja optimalne zmogljivosti na celotnem področju vrtljajev motorja. Skupaj s samodejnim menjalnikom Lineartronic in serijsko vgrajenim sistemom Auto Start&Stop2, je to najbolj čist motor SUBARU BOXER doslej. Po zaslugi prirojenega ravnovesja njegove zgradbe je njegov odziv trenuten in krepak, zato Subaru XV zlahka pospešuje pri vseh hitrostih.


    NAJVEČJA MOČ: 84 kW (114 KM) / 5,600 vrt/min
    NAJVEČJI NAVOR: 150 Nm (15.3 kgfm) / 4,000 vrt/min
    PORABA GORIVA: 6.3 l/100 km (Lineartronic), 6.5 l/100 km (5MT)
    IZPUSTI CO2:: 146 g/km (Lineartronic), 151 g/km (5MT)

    Navdih v vsaki prestavi.

    • Pomembno:

    • Subaru vam daje možnost izbire najprimernejšega menjalnika za vaš slog vožnje v povezavi s specifično različico pogona Symmetrical AWD.

    • Razlog:

    • Ni pomembno kako želite upravljati z zmogljivostmi motorja, vedno boste zadovoljni z oprijemljivim ravnovesjem in nadzorom pogona Symmetrical AWD.

    5 ALI 6-STOPENJSKI ROČNI MENJALNIK + AWD S SREDNJIM DIFERENCIALOM Z VISKO SKLOPKO

    S prestavnimi razmerji, ki zagotavljajo nadzor in živahnost vam 5 ali 6-stopenjski ročni menjalnik omogoča vožnjo, kot ste si jo vedno želeli. Opremljen je tudi s sistemom Hill Start Assist (sistem za pomoč pri speljevanju na klancu), ki preprečuje, da bi pri speljevanju na klancu se vozilo pomaknilo nazaj. Menjalnik je povezan s sistemom vsekolesnega pogona (AWD), ki uporablja srednji diferencial z visko sklopko z omejenim zdrsom (LSD). Ko se poruši ravnovesje pogona, diferencial z omejenim zdrsom po potrebi v trenutku prerazporedi navor med sprednji in zadnji par koles. Pri modelih, opremljenih s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom dodatna prestavna razmerja reduktorja (Hi/Lo) omogočajo boljši nadzor v skrajnih razmerah.

    LINEARTRONIC + AWD Z AKTIVNO RAZPOREDITVIJO NAVORA

    S samodejnim brezstopenjskim menjalnikom Lineartronic dosega SUBARU XV izjemno raven odzivnosti in učinkovitosti. Ta kompaktni in lahki menjalnik drastično zmanjšuje porabo goriva, saj ohranja vrtljaje motorja v optimalnem območju in preprečuje nihanje vrtljajev, do katerih pogosto pride pri prestavljanju. V povezavi z Lineartronicom je vsekolesni pogon Symmetrical AWD z aktivno razporeditvijo navora, ki v normalnih okoliščinah razporedi 60% navora na sprednji par koles in 40% na zadnjega. V kritičnih razmerah pa sistem v trenutku prilagodi tako razporeditev navora med sprednji in zadnji par koles, kakor tudi prestavno razmerje. To še dodatno poveča stabilnost sistema vsekolesnega pogona in prispeva k varnosti vožnje.

    SPREDNJE VZMETENJE

    Kombinacija športnih lastnosti in udobja je posledica lastnosti sprednjega vzmetenja Subaruja XV, ki je natančno nastavljeno za prijetno vožnjo. Togo sprednje vzmetenje izboljšuje neposrednost in omogoča natančnost na volanu, vozniku pa daje dober občutek nadzora. Večja stabilizacijska prečka zagotavlja enakomernejše dušenje in vzbuja občutek večjega zaupanja.

    ZADNJE VZMETENJE

    Vrhunsko zadnje vzmetenje spodbuja vaše veselje do vožnje. Togo vzmetenje z dvojno prečno nihajno roko spodobno in natančno kroti razrite ceste in ostre ovinke ter vzbuja v vas vse tiste občutke, ki naredijo vožnjo prijetno. Posebne vodilne puše izboljšujejo stik koles s podlago in zagotavljajo boljši oprijem in zanesljivejši pogon.

    Le pri vozilih z bencinskim motorjem
    Poraba goriva in izpusti CO2: v skladu z EC715/2007-566/2011F.