LEVORG

Symmetrical All-Wheel Drive

Pogon v vseh razmerah
Sistem simetričnega vsekolesnega pogona Symmetrical AWD je cenjen po vsem svetu z razlogom. Sistem vsekolesnega pogona AWD zagotavlja nadzor in ravnovesje kadar vozne razmere to zahtevajo, medtem ko druga vozila hitreje zdrsnejo, saj je razporeditev mase na vseh štirih kolesih enakomerna. Prednosti so opazne takoj – boljša lega v ovinkih, zanesljivejši pogon na spolzkih voziščih in boljše pospeševanje. Splošni vtis je, da je vožnja bolj preprosta, varna in navdušujoča.

Lineartronic:

Presega vaša pričakovanja

Ko je Subaru na svetovnem trgu predstavil vsekolesni pogon je bila to v svetu avtomobilizma popolna novost. Od tistih časov se je splošna predstava javnosti o vsekolesnem pogonu temeljito spremenila. Trend Subarujeve inovativnosti se nadaljuje z najnovejšo različico Levorgovega menjalnika Lineartronic. Ta lahek in odziven brezstopenjski menjalnik zaradi izjemne natančnosti in živahnosti  presega meje običajnega.



Vedno prilagojen, vedno pripravljen

Levorgov Lineartronic ni omejen z določenim številom fiksnih prestavnih razmerij, kot je to pri običajnih samodejnih menjalnikih, saj je njegovo prestavljanje brezstopenjsko. Na ta način stalno vzdržuje delovanje motorja v območju optimalnih vrtljajev in omogoča enakomerno pospeševanje ob gospodarni porabi goriva.


Motor Subaru Boxer

Uravnotežen in uravnovešen


Zasnova BOXER motorja z vodoravno, nasproti ležečimi valji, kjer se bati gibljejo pod medsebojnim kotom 180 stopinj. Prerez je zato nižji in bolj ploščat, kot pri drugih vrstah motorjev. To dejstvo omogoča pogonskemu sklopu in celotnemu vozilu nižji položaj težišča in bolj uravnovešeno razporeditev mas.

Nizek položaj težišča

Vse gibljive komponente boxer motorja – gredi, bati, odmične gredi in ventili – so nameščene v nizko ležeči ravnini. To dejstvo omogoča vozilom SUBARU nižje težišče, kot ga imajo vozila z ''V'' ali ''vrstnimi'' motorji, kar dramatično izboljša vodljivost in zmogljivosti.

Naravno uravnovešen

Za razliko od ''V'' ali ''vrstnih'' motorjev gibanje nasproti ležečih batov pripomore k naravnemu dušenju tresljajev. Niso potrebne dodatne mase za zagotovitev ravnovesja, ki bi povečale skupno maso vozila in zahtevnost izdelave motorja.

1.6 LITRSKI SUBARU BOXER MOTOR S TURBO POLNILNIKOM IN NEPOSREDNIM VBRIZGAVANJEM, DOHC


  • NAJVEČJA MOČ: 125 kW (170 KM)/ 4.800-5.600 vrt/min
  • NAJVEČJI NAVOR: 250 Nm (25,5 kgfm) / 1.800-4.800 vrt/min
  • PORABA GORIVA*: 7,0 l/100km (1.6 Free)
    7,2 l/100km (1.6 Sport Style/Sport Unlimited)
  • IZPUSTI CO2*: 159 g/km (1.6 Free),
    164 g/km(1.6 Sport Style/Sport Unlimited)

* Consumi ed emissioni CO2: secondo EC715/2007-136/2014W.

SI-DRIVE

Sistem pametne vožnje Subaru SI-DRIVE vam omogoča izbiro lastnosti motorja in menjalnika glede na slog vožnje, pričakovanja in razmere na cesti. Mogoča je izbira med dvema načinoma: Intelligent in Sport Mode. Medtem ko Intelligent Mode omogoča tekoče pospeševanje ob gospodarni porabi goriva, pa Sport Mode ponuja bolj razburljivo izkušnjo ob večji moči in hitrejšem pospeševanju.


Active Torque Vectoring
(Preprečevanje bočnega zdrsa)

Ta nova tehnologija omogoča natančnejši nadzor nad vozilom in vam omogoča, da ga poženete do meja zmogljivosti. Ko med vožnjo skozi ovinek na vozilo deluje bočna sila G, sistem usmeri pogonsko moč na tisti par koles, ki vam pomaga, da ostanete na predvideni poti. Vaš Levorg se torej hitreje in odločneje odzove na vsak vaš premik volana.

© FUJI HEAVY INDUSTRIES Ltd. 2010. Vse pravice pridržane. | Subaru Italia S.p.A.
Pravni sedež: Ala (TN), L.go Negrelli 1, C.A.P. 38061 Kapital družbe: € 2.600.000
Upravni sedež: via Montefeltro 6/A - 20156 Milano
Družba je podrejena upravljavski in usklajevalni dejavnosti družbe Subaru Europe N.V/S.A
REA TN - 120893 | Davčna številka: 0118169021
Št. DDV: 01188480220 Delniška družba z enim družbenikom