LEVORG

Ocena 5 zvezdic Euro NCAP.

Novi Levorg postavlja standarde na področju zaščite in varnosti potnikov. Na ocenjevanju v programu Euro NCAP je dobil najvišjo oceno 5 zvezdic, ki jo lahko dobi avtomobil – ker je zamišljen, zasnovan in izdelan z največjo skrbnostjo


Aktivna varnost

1. Boljša vidljivost

Subarujev sistem za zaznavanje vozil za nami) Sistem Subaru Rear Vehicle Detection (SRVD) s pomočjo tipal zazna prisotnost vozil za vami in tako zmanjša tveganja pri spremembi voznega pasu ter pri vzvratnem speljevanju na cesto.

2. Advanced Safety Package: High Beam Assist (HBA)*1

Ta funkcija izboljšuje vidljivost in s tem varnost med nočno vožnjo, saj samodejno uravnava snopa Levorgovih žarometov glede na prometne in vozne razmere.

3. Najboljša vidljivost

Najboljši sistem za preprečevanje nesreč v vsakem vozilu Subaru je njegov voznik. Prav zaradi tega smo načrtovali da Levorg v vseh razmerah omogoča najboljšo vidljivost, ne da bi zaradi tega žrtvovali trdnost njegove konstrukcije in varnost. Izvrstna vidljivost omogoča vozniku nadzor in mu pomaga dovolj zgodaj zaznati nevarnost. 

4. Zavore

Kolutne zavore na vseh štirih kolesih so opremljene z zavornimi čeljustmi iz lahkega aluminija, ki omogočajo krepko in učinkovito zaviranje. Sistem ABS (Antilock Braking System – sistem proti blokiranju koles med zaviranjem) vključuje EDB (Electronic Brake-force Distribution – elektronsko razporeditev sile zaviranja), ki poskrbi za ustrezno razporeditev sile zaviranja med sprednji in zadnji par koles polno otovorjenega vozila. Poleg tega je Levorg opremljen s sistemoma Brake Assist (pomoč pri zaviranju) in Brake Override (prednost zaviranja v sili pred plinom) za varno in nadzorovano zaviranje v primeru nuje. 

5.  Sistem VDC (Vehicle Dynamics Control)

Sistem VDC s pomočjo vrste tipal spremlja ali se vozilo giblje po poti, ki si jo je zamislil voznik. Če eno od koles zdrsne ali če med vožnjo z določeno hitrostjo skozi ovinek hoče vozilo zanesti, sistem poseže v razporeditev navora v sistemu vsekolesnega pogona, v moč motorja in v zavorno silo na vsakem kolesu posebej, ter poskrbi, da se ohrani stabilnost vozila. 

Pasivna varnost

6. Konstrukcija za zaščito potniške kabine

Kadar gre za varnost gre Subaru preko meja običajnega in to velja tudi za Levorg. Zaradi šasije, ki je zasnovana tako, da motor SUBARU BOXER in menjalnik v primeru čelnega trčenja ne prodreta v potniško kabino, pač pa zdrsneta pod njo, je bilo mogoče doseči odličnost na področju varnosti. Še en razlog več za brezskrbno vožnjo v vozilu Subaru.

7. Obročaste konstrukcije za ojačenje

Levorgove obročaste konstrukcije za ojačenje karoserije varujejo voznika in potnike kot oklep. Gre za zaščitno konstrukcijo strehe, vrat, celotnega potniškega prostora, stebričkov in poda. V primeru nesreče te konstrukcije, zaradi materialov s katerimi so na ključnih mestih okrepljene, pripomorejo k zmanjšanju sil trka. Karoserija, ki nudi boljšo zaščito je zaradi tega trdnejša, hkrati pa lažja.

8.  SRS*2 zračne blazine    

V primeru nesreče so voznik in potniki zaščiteni z vrsto serijsko vgrajenih varnostnih sistemov, kamor sodijo tudi SRS*2 sprednje, bočne zračne blazine in zračne zavese ter zračna blazina pri kolenih. Sprednja, po višini nastavljiva varnostna pasova sta opremljena z zategovalnikoma, ki zadržita voznika in sopotnika trdno v sedežu in omejevalnikoma obremenitve, ki poskrbita, da pritisk na prsni koš ni prevelik.

9. Sprednja sedeža za zaščito pred nihajnimi poškodbami vratne hrbtenice

Sprednja sedeža sta zasnovana za udobje in varnost voznika in sopotnika. Njuna konstrukcija pomaga ublažiti tveganje nihajnih poškodb vratne hrbtenice v primeru morebitnega trčenja.

10. Naslonjali za glavo sprednjih sedežev

Naslonjali sprednjih sedežev, ki sta nastavljivi po višini in naklonu sta zasnovani za najrazličnejše postave in zahteve voznika in sopotnika. 

Adaptive Cruise Control

Novi sistem EyeSight*3 ne vzdržuje le hitrosti, ki jo izbere voznik, kot je to v primeru klasičnega tempomata. Ko zazna prisotnost vozila pred nami prilagodljivi tempomat nadzira oddaljenost in hitrost tega vozila in prilagodi hitrost našega vozila tako, da vzdržuje varnostno razdaljo med obema voziloma. Upravlja z motorjem, menjalnikom in zavorami na način, da hitrost našega vozila prilagodi prometnemu toku v širokem pasu hitrosti med 0 in 180 km/h. Prilagodljivi tempomat, ki je zasnovan za uporabo na avtocestah in hitrih cestah, zazna vozilo pred seboj in njegove zavorne luči ter se povsem prilagodi avtocestnemu prometu tako, da zagotavlja varčno porabo goriva in udobje v teku dolgih potovanj.

Lane Sway in Departure Warning

V primeru, da vozilo začne vijugati po voznem pasu, sistem Lane Sway Warning o tem obvesti voznika z zvočnim in svetlobnim signalom. Ta sistem se aktivira pri hitrosti, večji od približno 60 km/h. Če bi vozilo pri hitrosti večji od 50 km/h zapustilo svoj vozni pas in voznik te svoje namere ne bi nakazal s pomočjo smerokaza, bi sistem Lane Departure Warning o tem obvestil voznika z zvočnim in svetlobnim signalom, preden bi se zgodilo kaj hujšega.

Lead Vehicle Start Alert

Ko v stoječi koloni vozil sistem EyeSight zazna, da se je vozilo pred nami premaknilo Lead Vehicle Start Alert o tem obvesti voznika z zvočnim in svetlobnim signalom.

Lane Keep Assist

Sistem Lane Keep Assist med vožnjo po avtocesti ali hitri cesti s pomočjo stereoskopske televizijske kamere opazuje talne oznake in zazna, če bi vozilo začelo zavijati s svojega voznega pasu. Pri hitrosti večji od približno 65 km/h sistem v tem primeru posreduje s premikom volana in prepreči, da bi vozilo zavilo s svojega voznega pasu.

Pre-Collision Braking System*4

Sistem Pre-collision Braking System opozori voznika z zvočnim in svetlobnim signalom v primeru, da zazna nevarnost trčenja z drugim vozilom ali predmetom. Če voznik ne ukrepa, da bi trčenje preprečil sistem samodejno zavira, da bi ublažil ali preprečil udarec. Če voznik ukrepa z manevrom izogibanja mu sistem lahko pomaga preprečiti trčenje.

Pre-Collision Throttle Management

V primeru, da voznik stoječega vozila prestavi v prvo prestavo, namesto v vzvratno in sistem EyeSight zazna oviro pred vozilom, se začne oglašati z vrsto zvočnih in svetlobnih signalov ter zmanjša moč motorja ter tako prepreči trk.

EyeSight Assist Monitor*5

Stanje delovanja sistema EyeSight se s pomočjo LED diod, nameščenih pred voznikom projicira na vetrobransko steklo, da vozniku ne bi bilo treba delovanja sistema preverjati s pogledom drugam.

*1 Voznik je vselej odgovoren za varno in pazljivo vožnjo ter za upoštevanje cestno prometnih predpisov. Za varno vožnjo se ne zanašajte povsem na sistem Advanced Safety Package. Učinkovitost sistema je omejena. Preberite Priročnik za uporabo vozila in se seznanite z vsemi podrobnostmi glede delovanja in omejitev. Več informacij poiščite pri pooblaščenem prodajalcu vozil Subaru.
*2 SRS: Sistem za dopolnilno zadrževanje. Učinkovit je le če ga uporabljate skupaj z varnostnimi pasovi.
*3 EyeSight je sistem pomoči pri vožnji, ki morda v vseh voznih razmerah ne bo deloval optimalno. Voznik je vselej odgovoren za varno in pazljivo vožnjo ob upoštevanju cestno-prometnih predpisov. Učinkovitost sistema je odvisna od mnogih dejavnikov kot so vzdrževanje vozila, vremenske in cestne razmere. Preberite Navodila za uporabo, kjer boste skupaj s tem, kar je navedeno v tej brošuri našli vse podrobnosti o delovanju in omejitvah sistema EyeSight.
*4 Pre-collision Braking System lahko v določenih razmerah ne bo posredoval. Zaradi razlik v hitrostih vozil, njihovih velikosti in zaradi drugih dejavnikov sistem morda ne bo optimalno deloval.
*5 Je del Advanced Safety Package (naprednega varnostnega paketa).

© SUBARU CORPORATION. Vse pravice pridržane. Subaru Italia S.p.A. (delniška družba)
Pravni sedež: Ala (TN), L.go Negrelli 1, C.A.P. 38061 Kapital družbe 2,600.000 EUR
Upravni sedež: Via Montefeltro 6/A - 20156 Milano
Družba je podrejena funkciji upravljanja in usklajevanja družbe Subaru Europe N.V./S.A.
REA TN - 120893 | Davčna številka: 0118169021
Št. DDV: 01188480220 Delniška družba z enim družbenikom