Impreza

Subarujevi napredni sistemi za pomoč pri vožnji

Pri Subaruju verjamemo v 360o varnost in si temeljito prizadevamo zmanjšati tveganje za nesrečo. Prav v ta namen smo razvili napredni sistem za pomoč pri vožnji Subaru EyeSight. Sistem obsega dve televizijski kameri, ki snemata tridimenzionalno barvno sliko izjemne ločljivosti, podobno zmogljivosti človeškega očesa. S pomočjo slike iz obeh kamer sistem EyeSight prepozna obliko, hitrost in razdaljo vozil, motornih koles, koles in pešcev. Ko sistem zazna potencialno nevarnost, opozori voznika in po potrebi celo zavira, da prepreči nesrečo. Sistem EyeSight z izjemnimi zmogljivostmi v pogledu varnosti poudarja občutek zaščite, ki ga doživljate med vožnjo z novo Imprezo.


Aktivna varnost

1. Advanced Safety Package: Subaru Rear Vehicle Detection (HBA)*1*2

Sistem Subaru Rear Vehicle Detection (SRVD), s pomočjo tipal zaznava približevanje vozil za vami, kar povečuje vašo varnost pri menjavi voznega pasu. Opozarja tudi na morebitno nevarnost trčenja z vozili, ki vam pri vzvratnem speljevanju s parkirnega mesta grozi od strani. 

2. Advanced Safety Package: High Beam Assist (HBA)*1*2

Ta funkcija izboljšuje vidljivost in s tem varnost nočne vožnje tako, da samodejno uravnava zasenčenost žarometov v odvisnosti od stanja v prometu in voznih razmer.

3. Vidljivost

Novo zasnovo vozila smo načrtovali ob upoštevanju pogleda voznika in omejili število morebitnih mrtvih kotov.

4. Vehicle Dynamics Control System & Active Torque Vectoring

Če hoče vozilo zanesti, sistem VDCS poseže v razporeditev navora, v moč motorja in v zavorno silo na vsakem kolesu posebej, ter poskrbi, da vozilo ohrani stabilnost. Med vožnjo skozi ovinek deluje na vozilo  bočna sila. V tem primeru sistem Active Torque Vectoring razporedi navor med štiri kolesa tako, da vozilo ostane na poti, ki si jo je zamislil voznik. 

5.  Izogibanje nevarnostim

Po zaslugi zasnove Subaru Global Platform se je težišče vozila pomaknilo še nižje, sistem vzmetenja je izboljšan in trdnost vozila povečana. Zaradi teh izboljšav se vozilo bolje odziva na manevre s katerimi se voznik med vožnjo želi izogniti nevarnostim in tveganjem.


Pasivna varnost

6. Zasnova za zaščito potniškega prostora

Motor in menjalnik sta zasnovana tako, da v primeru trčenja ne prodreta v potniški prostor. Zaradi načela Subaru Global Platform sta nameščena še nižje, kar omogoča najnižji položaj težišča vozila.

7. Obročasta konstrukcija za ojačenje

Obročasta konstrukcija za ojačenje je zaščita, vgrajena v streho, vrata, potniški prostor, stebričke in pod. V primeru trčenja ta konstrukcija, po zaslugi materialov iz katerih je narejena, pomaga ublažiti udarce.

8. Airbags (SRS - Supplemental Restraint System)*3

Potniki so v primeru nesreče zaščiteni z vrsto serijsko vgrajenih varnostnih sistemov, ki vključujejo SRS*sprednji in sprednji bočni zračni blazini, zračni zavesi ter zračno blazino pri kolenih voznika.

9. Sprednja sedeža s sistemom za preprečevanje nihajnih poškodb vratne hrbtenice

Ta sedeža vozniku in sopotniku zagotavljata udobje in občutek varnosti. Sedeža sta opremljena s sistemom, ki zmanjšuje tveganje nihajnih poškodb vratne hrbtenice v primeru trčenja.

10. Varnostni pasovi z zapornim jezičkom

Zaporni jeziček v primeru trka omeji gibanje pasu in ublaži pritisk na spodnji del prsnega koša in s tem prepreči poškodbe.

Adaptive Cruise Control

Novi sistem EyeSight*4 ni omejen le na vzdrževanje hitrosti, ki jo je izbral voznik, kot je to pri običajnem tempomatu. Ko zazna prisotnost vozila pred našim, Adaptive Cruise Control spremlja oddaljenost in hitrost vozila pred nami in vzdržuje stalno varnostno razdaljo med obema voziloma. Upravlja z motorjem, menjalnikom in zavorami tako, da se hitrost vašega vozila prilagodi hitrosti prometnega toka na širokem področju hitrosti med 0 in 180 km/h.  Sistem Adaptive Cruise Control, ki je zasnovan za uporabo na avtocestah in hitrih cestah, prepozna vozilo pred nami in njegove zavorne luči, ter se prilagodi spremembam v prometnih zastojih pred nami in zagotavlja gospodarno porabo goriva ter udobje v teku dolgotrajnih potovanj.

Lane Sway in Departure Warning

Če prične vozilo vijugati po voznem pasu ali ga zapuščati sistem Lane Sway Warning voznika na to opozori z zvočnim in utripajočim svetlobnim signalom. Sistem se aktivira pri hitrosti, višji od približno 60 km/h. Če pa bi voznik pri hitrosti, višji od 50 km/h zapuščal svoj vozni pas, ne da bi svojo namero nakazal s smerokazom, ga sistem Lane Departure Warning na to opozori z zvočnim in utripajočim svetlobnim signalom, preden bi se zgodilo kaj nepredvidenega.

Lead Vehicle Start Alert

Ko se zaustavite v prometnem zastoju in sistem EyeSight zazna, da se je promet premaknil, Lead Vehicle Start Alert na to opozori voznika z zvočnim in utripajočim svetlobnim signalom.

Lane Keep Assist

Med vožno po avtocesti ali hitri cesti sistem Lane Keep Assist pomočjo stereoskopske televizijske kamere opazuje talne oznake in zazna, če bi vozilo pri hitrosti, višji od približno 65 km/h pričelo zapuščati svoj vozni pas. V tem primeru sistem s premikom volana prepreči, da bi vozilo zapustilo svoj vozni pas in tako pripomore k varnejši vožnji.

Pre-Collision Braking System*5

Kadar sistem zazna nevarnost trčenja z drugim vozilom ali oviro pred nami, Pre-collision Braking System opozori voznika z zvočnim in svetlobnim signalom. Če voznik ne ukrepa, da bi trčenje preprečil, sistem sproži samodejno zaviranje in ublaži udarec ali po možnosti celo prepreči trčenje. V primeru, da voznik poskusi z manevrom izogibanja mu pri preprečevanju trčenja pomaga sistem za pomoč pri zaviranju pred trčenjem (Pre-collision Brake Assist).

Pre-Collision Throttle Management

Če bi voznik pri zaustavljenem vozilu namesto v vzvratno prestavo prestavil v prestavo za vožnjo naprej, sistem EyeSight pa bi zaznal oviro pred vozilom, sistem Pre-collision Throttle Management sproži številne zvočne in svetlobne signale ter zmanjša moč motorja tako, da prepreči čelno trčenje.

*1 Voznik je vselej odgovoren za varno in previdno vožnjo ob spoštovanju prometnih predpisov. Za varno vožnjo se ne zanašajte v celoti na sistem Advanced Safety Package. Učinkovitost sistema je omejena. Preberite Priročnik za uporabo vozila in se seznanite z vsemi podrobnostmi delovanja in omejitvami. Več informacij boste dobili pri vašem pooblaščenem prodajalcu vozil Subaru.
*2 Ni na voljo pri PURE in STYLE
*3 SRS: Sistem za dodatno zadrževanje. Učinkovit je le, če ga uporabljate skupaj z varnostnimi pasovi.
*4 EyeSight je sistem za pomoč vozniku, ki morda v vseh voznih razmerah ne bo deloval optimalno. Voznik je vselej odgovoren za varno in previdno vožnjo ter za spoštovanje cestno-prometnih predpisov. Učinkovitost sistema je odvisna od mnogih dejavnikov kot je vzdrževanje vozila, vremenske in prometne razmere. Za podrobnejše informacije o delovanju in omejitvah sistema EyeSight preberite navodila za uporabo, vključno z vsem, kar vsebuje ta brošura.
*5 Pre-collision Braking System morda ne bo posredoval v vseh okoliščinah. Zaradi razlike v hitrostih vozil ali predmetov, njihove velikosti in drugih razmer sistem EyeSight morda ne bo našel ustreznih pogojev za optimalno delovanje.

© SUBARU CORPORATION. Vse pravice pridržane. Subaru Italia S.p.A. (delniška družba)
Pravni sedež: Ala (TN), L.go Negrelli 1, C.A.P. 38061 Kapital družbe 2,600.000 EUR
Upravni sedež: Via Montefeltro 6/A - 20156 Milano
Družba je podrejena funkciji upravljanja in usklajevanja družbe Subaru Europe N.V./S.A.
REA TN - 120893 | Davčna številka: 0118169021
Št. DDV: 01188480220 Delniška družba z enim družbenikom