FORESTER

Symmetrical All-Wheel Drive

Novi Forester vam hkrati zagotavlja nadzor, stabilnost in živahnost. Subarujeva vozila vzbujajo občutek varnosti in zaupanja zaradi stabilnosti stalnega vsekolesnega pogona Symmetrical AWD v povezavi s SUBARU BOXER motorjem, ki zagotavlja vrhunsko ravnovesje. Ta sistem v vsakem trenutku omogoča učinkovit prenos pogonske moči na vsa štiri kolesa in zagotavlja vrhunski nadzor na vseh podlagah, celo v najslabših razmerah. Po zaslugi simetrične razporeditve glavnih elementov pogonskega mehanizma je vozilo med vožnjo izjemno bočno stabilno in vodljivo, njegovo nizko težišče pa vzbuja navdušujoče občutke in zagotavlja bliskovito odzivnost. Edinstvene prednosti pogona Symetrical AWD omogočajo enkratno vodljivost, ki pomaga vozniku pri izogibanju nevarnostim.



Trajna zmogljivost

Ploščata oblika motorja je naravno čvrsta in uravnovešena ter skoraj brez tresljajev v primerjavi z ''V'' ali ''vrstnimi'' motorji. Tak motor je tudi trdnejši in zanesljivejši.

Večja stabilnost

Vozilo s ploščato obliko motorja, ki je nameščen nižje na šasijo je v celoti bolje uravnoteženo in bolj odporno na vplive bočnih sil kot vozila drugačnih zasnov.  


Motor Subaru Boxer

Malo je športnih terencev, ki navdajo voznika in potnike s takim občutkom zaupanja in živahnosti kot prav novi Forester. Pravi razlog se skriva pod pokrovom motorja: motor SUBARU BOXER. Zasnova z nasproti ležečimi valji, kjer se bati gibljejo pod medsebojnim kotom180 stopinj omogoča nižji in bolj ploščat prerez v primerjavi z drugačnimi zasnovami motorjev. To dejstvo omogoča pogonskemu sklopu in celotnemu vozilu nižji položaj težišča in bolj uravnovešeno razporeditev mas. Gibanje med seboj nasprotnih parov batov pa na naraven način duši tresljaje.

2.0-LITRSKI SUBARU BOXER DIESEL 2.0 DOHC

  • NAJVEČJA MOČ: 108 kW (148 KM) pri 3.600 vrt/min
  • NAJVEČJI NAVOR: 350 Nm (35,7 kgfm) pri 1.600-2.800 vrt/min
  • PORABA GORIVA:

    6.3 l/100 km*1 (Lineartronic)*3, 5.7 l/100 km*1 (6RM)*2,

    5.9 lit./100 km*1 (6RM)*4

  • IZPUSTI CO2:

    163 g/km*1 (Lineartronic)*3,

    148 g/km*1 (6RM)*2,

    152 g/km*1 (6RM)


2.0-LITRSKI SUBARU BOXER 2.0 TURBO DOHC

  • NAJVEČJA MOČ: 177 kW (241 KM) pri 5.600 vrt/min
  • NAJVEČJI NAVOR: 350 Nm (35,7 kgfm) pri 2.400-3.600 vrt/min
  • PORABA GORIVA: 8.5 l/100 km*1
  • IZPUSTI CO2: 197 g/km*1

2.0-LITRSKI SUBARU BOXER DOHC

  • NAJVEČJA MOČ: 110 kW (150 KM) pri 6.200 vrt/min
  • NAJVEČJI NAVOR: 198 Nm (20,2 kgfm) pri 4.200 vrt/min
  • PORABA GORIVA: 6.5 l/100 km*1 (Lineartronic), 6.9 l/100 km*1 (6RM)
  • IZPUSTI CO2: 150 g/km*1 (Lineartronic), 160g/km*1 (6RM)

* Consumi ed emissioni CO2: secondo EC715/2007-136/2014W.

*1 Poraba goriva in izpusti CO2: v skladu z EC 715/2007-2016/646W.
*2 Pri Style
*3 Pri Sport Style in Sport Unlimited z menjalnikom Lineartronic
*4 Pri Sport Style z ročnim menjalnikom

Lineartronic

Brezstopenjski (CVT- Continuously Variable Transmission) menjalnik Lineartronic je opremljen z verigo namesto jermena, ki omogoča večjo trajnost prestavnih razmerij, boljšo odzivnost na ukaze voznika in boljše zmogljivosti vozila v celoti. Vzdolžno je povezan s sistemom vsekolesnega pogona z aktivno razporeditvijo navora (AWD ACTIVE TORQUE SPLIT), ki se odziva na razmere pogona, delovanje menjalnika in posege voznika tako, da stalno zagotavlja optimalno razporeditev navora med sprednji in zadnji par koles.

X-Mode

''X'' pomeni vrhunske zmogljivosti, ki so na voljo vozniku na vsakem terenu. Novi sistem X-Mode s pritiskom gumba deluje na motor, menjalnik, vsekolesni pogon AWD, zavorni sistem in druge bistvene elemente ter vam omogoči povsem varno in zanesljivo vožnjo po težavnih terenih in razritih cestah. Sistem za nadzor vožnje po klancu navzdol (Hill Descent Control) pa vam odvzame skrbi pri spopadih z najbolj strmimi klanci, saj se po njih spuščate z enakomerno hitrostjo in nadzorovano. 

SI-DRIVE*1

Sistem pametne vožnje SUBARU (Intelligent Drive – SI-DRIVE) lahko v trenutku prilagodi odziv motorja in menjalnika vašemu slogu vožnje, razmeram na cesti ali nepredvidljivim dogodkom, na katere bi utegnili naleteti. SI-DRIVE takoj spremeni odziv na pritisk stopalke plina in spremembo prestavnih razmerij samodejnega menjalnika tako, da zagotovi optimalno zmogljivost v vseh razmerah.

*1 SI-DRIVE je na voljo le pri vozilih, opremljenih z bencinskim motorjem.

© FUJI HEAVY INDUSTRIES Ltd. 2010. Vse pravice pridržane. | Subaru Italia S.p.A.
Pravni sedež: Ala (TN), L.go Negrelli 1, C.A.P. 38061 Kapital družbe: € 2.600.000
Upravni sedež: via Montefeltro 6/A - 20156 Milano
Družba je podrejena upravljavski in usklajevalni dejavnosti družbe Subaru Europe N.V/S.A
REA TN - 120893 | Davčna številka: 0118169021
Št. DDV: 01188480220 Delniška družba z enim družbenikom