OUTBACK

Ocena 5 zvezdic Euro NCAP.

Outback je prejel najvišjo oceno petih zvezdic v Euro NCAP (European New Car Assessment program – Evropski program ocenjevanja novih avtomobilov), programu namenjenem dosežkom na področju varnosti.


Aktivna varnost

1. Advanced Safety Package:
Subaru Rear Veichle Detection (SRVD) *1

Sistem Subaru Rear Vehicle Detection (SRVD) s pomočjo tipal zazna prisotnost vozil za vami in tako zmanjša tveganja pri spremembi voznega pasu ter pri vzvratnem speljevanju na cesto.

2. Advanced Safety Package:
High beam assist (HBA) *1

Ta funkcija izboljšuje vidljivost in s tem varnost med nočno vožnjo, saj samodejno uravnava snopa Outbackovih žarometov glede na prometne in vozne razmere.

3. Vehicle Dinamycs control System

Sistem Vehicle Dynamics Control s pomočjo vrste tipal spremlja ali vozilo sledi poti, ki jo je predvidel voznik. Če eno od koles zdrsne ali če vozilo v ovinku pri določeni hitrosti teži k zdrsu sistem nadzora dinamike vozila (VDCS) s pomočjo razporeditve navora, moči motorja in zaviranja na vsakem od koles posebej  posreduje in vozilo obdrži na pravi poti.  

 


 

4. Active Tourque Vectoring

Med vožnjo skozi ovinek Active Torque Vectoring aktivira zavore in posreduje manj pogonskega navora notranjemu paru koles in več zunanjemu. To omogoča vrhunsko natančnost vodenja vozila skozi ostre ovinke. V kombinaciji s sistemom za nadzor dinamike vozila (VDC) Active Torque Vectoring pomaga vozniku pri ostrih manevrih izogibanja, kar vzbuja pomirjujoč občutek varnosti.

5. Boljša vidljivost

Konstrukcijo sprednjih vrat smo spremenili tako, da smo zunanji vzvratni ogledali namestili na vrata, povečali steklene površine in s tem zmanjšali število mrtvih kotov ter zagotovili boljši razgled iz vozila.

Pasivna varnost

6. Konstrukcija za zaščito potniškega prostora

Kadar gre za varnost gre Subaru preko meja običajnega. V primeru čelnega trčenja je poskrbljeno za vašo zaščito tako, da motor SUBARU BOXER in menjalnik zdrsneta proti tlom in ne prodreta v potniški prostor.

7. Dopolnilni zadrževalni sistem (SRS)*2

Vsak Outback je serijsko opremljen s sprednjima in bočnima zračnima blazinama, vgrajenima v sprednjih sedežih in zračnima zavesama in zračno blazino pri kolenih voznika. Voznik in vsi potniki so tako dobro zavarovani v primeru trka.

8. Obročaste strukture za utrditev

Obročaste strukture za utrditev okrepijo potniški prostor od strehe, vrat, stebričkov do poda vozila. Takšna konstrukcija pomaga v primeru nesreče razpršiti silo udarca proč od voznika in potnikov. Konstrukcija okrepi in zmanjša maso šasiji in karoseriji vozila ter znatno izboljša zaščito voznika in potnikov.

9. Naslonjali za glavo na sprednjih sedežih

Naslonjali za glavo sta nastavljivi po višini in naklonu, da ju je mogoče prilagoditi postavi in zahtevam voznika in sopotnika. 

10. Varnostna pasova spredaj

Varnostna pasova spredaj sta nastavljiva po višini in opremljena z zategovalnikoma, za učinkovito zadrževanje v primeru trka in omejevalnikoma obremenitve za preprečevanje prevelikega pritiska na telo voznika in sopotnika. 

Adaptive Cruise Control

Novi sistem  EyeSight*3 ni omejen le na vzdrževanje hitrosti, ki jo je določil voznik, kot običajni tempomat. Ko prilagodljivi tempomat zazna prisotnost drugega vozila pred nami, spremlja hitrost in oddaljenost tega vozila in spremeni hitrost našega vozila tako, da ohranja enako varnostno razdaljo. Upravlja z motorjem, menjalnikom in zavorami, da se hitrost našega vozila na širokem pasu hitrosti od 0 do 180 km/h prilagodi prometnemu toku. Prilagodljivi tempomat je zasnovan za uporabo na avtocestah in hitrih cestah. Ko zazna vozilo pred nami in njegove zavorne luči, prilagodi hitrost našega vozila prometnim razmeram in zastojem na avtocesti ter tako zagotovi gospodarno porabo goriva in udobje v teku dolgih potovanj.

Lane Sway e Departure Warning

Če vozilo začne zavijati in vijugati ter zapuščati svoj vozni pas, sistem Lane Sway Warning opozori voznika z zvočnim signalom in utripanjem opozorilne lučke. Ta sistem se aktivira šele pri hitrosti, višji od približno 60 km/h. Pri vožnji s hitrostjo višjo od 50 km/h pa sistem za opozorilo zapuščanja voznega pasu v primeru, da voznik pred spremembo voznega pasu svoje namere ni nakazal s smerokazom, opozori voznika z zvočnim signalom in utripanjem opozorilne lučke, preden bi vozilo zapeljalo s ceste.

Lead Vehicle Start Alert

Ko stojite v prometnem zastoju in sistem EyeSight zazna, da se je promet začel premikati, vas bo ta funkcija s pomočjo zvočnega signala in utripanja opozorilne lučke o tem opozorila.

Lane Keep Assist

Sistem Lane Keep Assist med vožnjo po avtocesti ali hitri cesti s pomočjo stereoskopske televizijske kamere spremlja talne oznake na cestišču in zazna morebitno zavijanje vozila z voznega pasu, ki ga voznik ni napovedal s pomočjo smerokaza. Pri hitrosti, večji od približno 60 km/h sistem s premikom volana prepreči, da bi vozilo zapustilo vozni pas in poskrbi za nadaljevanje varne vožnje.

Pre-Collision Braking System*4

V primeru neposredne nevarnosti trčenja z drugim vozilom ali oviro sistem za zaviranje pred trčenjem opozori voznika z zvočnim in svetlobnim signalom. Če voznik ne ukrepa, da bi trk preprečil, sistem samodejno zavre vozilo, da bi trk ublažil ali po možnosti preprečil. Če se voznik poskuša trku izogniti pa mu je sistem za zaviranje pred trčenjem pri tem lahko v pomoč.

Pre-Collision Throttle Management

Če pri stoječem vozilu nehote prestavite v prvo prestavo namesto v vzvratno, EyeSight zazna oviro pred vozilom in sistem upravljanja s plinom pred trčenjem z večkratnim zvočnim in svetlobnim signalom opozori voznika, hkrati pa zmanjša plin in prepreči čelno trčenje.

© FUJI HEAVY INDUSTRIES Ltd. 2010. Vse pravice pridržane. | Subaru Italia S.p.A.
Pravni sedež: Ala (TN), L.go Negrelli 1, C.A.P. 38061 Kapital družbe: € 2.600.000
Upravni sedež: via Montefeltro 6/A - 20156 Milano
Družba je podrejena upravljavski in usklajevalni dejavnosti družbe Subaru Europe N.V/S.A
REA TN - 120893 | Davčna številka: 0118169021
Št. DDV: 01188480220 Delniška družba z enim družbenikom