Konstrukcijska filozofija varnosti.

    • Pomembno:

    • Pogon Symmetrical AWD Subaruja XV, njegova vodljivost in varnostni sistemi vas opremijo s sposobnostjo in ravnovesjem, da se izognete nevarnostim, kadar se pojavijo na vaši poti.

    • Razlog:

    • Subaru ve, da je najboljše kar lahko ponudi prav visoka raven zaščite.

    AKTIVNA VARNOST PRI IZOGIBANJU NEPREDVIDENEMU

    Mnoge lastnosti, ki napravijo Subaruja XV prijetnega za vožnjo vam pomagajo tudi pri izogibanju nevarnostim. Zanesljivo in odločno vodljivost simetričnega vsekolesnega pogona Symmetrical AWD poudarja nizko težišče motorja SUBARU BOXER. Skupaj s sistemom za nadzor dinamike vozila (VDC), z vzmetenjem, trdno zasidranim v cesti, z zavorami, opremljenimi s sistemom proti blokiranju (ABS) in z neposrednim krmiljenjem, boste vedno imeli nadzor trdno v svojih rokah.

    ZAVORNI SISTEM

    Z učinkovitimi kolutnimi zavorami na vseh štirih kolesih ima Subaru XV sposobnost zaviranja, ki je razred zase. Serijsko vgrajeni 4-kanalni sistem proti blokiranju koles preprečuje blokiranje koles v primeru močnega zaviranja in je povezan s sistemom za razporeditev zavorne sile (EBD), ki razporeja zavorno silo med sprednji in zadnji par koles v odvisnosti od obremenitve. Poleg tega sistem za pomoč pri zaviranju zagotavlja maksimalno varnost v primeru sile in omogoča zaviranje do zaustavitve vozila tudi, če bi voznik nehote hkrati s stopalko zavor pohodil tudi stopalko plina.

    VIDLJIVOST

    Da bi se lahko izognili nevarnosti jo je najprej potrebno videti – in vsako vozilo Subaru je zasnovano tako, da bi voznik vselej imel zagotovljeno kar najboljšo vidljivost. Velika prednost novega vozila SUBARU XV je njegova dinamična oblika, ki po zaslugi velike površine trikotnih okenc omogoča kar najmanj mrtvih kotov in zagotavlja boljšo vidljivost. Še popolnejši razgled pa omogoča televizijska kamera za pogled nazaj.

    SISTEM ZA NADZOR DINAMIKE VOZILA

    Sistem VDC za nadzor dinamike vozila s pomočjo vrste tipal spremlja ali se vozilo giblje po poti, ki si jo je zamislil voznik. Če med vožnjo skozi ovinek eno od koles zdrsne in hoče vozilo zanesti, sistem vpliva na razporeditev navora, na moč motorja in na zavorno silo na vsakem kolesu posebej ter poskrbi, da se stabilnost vozila ohrani.

    PRIPRAVLJEN V VSEH POGLEDIH.

    PASIVNA VARNOST ZA BLAŽENJE POSLEDIC NESREČE

    Sprednja varnostna pasova, nastavljiva po višini, sta opremljena z zategovalnikoma, ki voznika in sopotnika čvrsto zadržita na sedežu. Novi SUBARU XV je za boljšo zaščito voznika in sopotnika pred morebitnimi poškodbami zaradi trka opremljen s sprednjima sedežema, ki preprečujeta nihajne poškodbe vratne hrbtenice in z aktivnima vzglavnikoma, ki ublažita silo udarca. Tudi nazaj pomaknjeni zadnji sedeži so zasnovani za zaščito potnikov pred posledicami bočnih trkov. Sprednji SRS*2 zračni blazini, bočni zračni blazini in zračni zavesi so serijsko vgrajene pri vseh modelih. Sidrišča IS-FIX za otroške sedeže in njihove pasove - ki ne segajo v prtljažni prostor – olajšajo namestitev varnostnih otroških sedežev.

    OCENA 5 ZVEZDIC EURO NCAP

    Novi SUBARU XV postavlja varnostne standarde. Prejel je najvišjo oceno 5 zvezdic pri ocenjevanju Euro NCAP (European New Car Assessment Program – evropski program ocenjevanja novih avtomobilov), saj je skrbno zasnovan, načrtovan in izdelan.

    STRUKTURE ZA OJAČENJE V OBLIKI OBROČEV

    Strukture za ojačenje v obliki obročev zajemajo streho, vrata, potniški prostor, stebričke in tla vozila. V primeru trka ta konstrukcija po zaslugi izjemno trdnih materialov na ključnih mestih pomaga razpršiti silo udarca. Karoserija Subaruja XV, čeprav trdnejša in odpornejša na zvijanje, je hkrati v celoti lažja.

    SEDEŽI; VARNOSTNI PASOVI IN SRS VARNOSTNE BLAZINE

    Sprednja varnostna pasova, nastavljiva po višini, sta opremljena z zategovalnikoma, ki voznika in sopotnika čvrsto zadržita na sedežu. Novi SUBARU XV je za boljšo zaščito voznika in sopotnika spredaj pred morebitnimi poškodbami zaradi trka opremljen s sprednjima sedežema, ki preprečujeta nihajne poškodbe vratne hrbtenice in z aktivnima vzglavnikoma, ki ublažita silo udarca. Tudi nazaj pomaknjeni zadnji sedeži so zasnovani za zaščito potnikov pred posledicami bočnih trkov. Sprednji SRS zračni blazini, bočni zračni blazini in zračni zavesi so serijsko vgrajene pri vseh modelih. Serijsko vgrajena je tudi nova SRS zračna blazina pri kolenih voznika, ki izdatno izboljša zaščito spodnjih okončin voznika v primeru čelnega trčenja. Sidrišča IS-FIX za otroške sedeže in njihove pasove - ki ne segajo v prtljažni prostor – olajšajo namestitev varnostnih otroških sedežev.

    ZAŠČITA POTNIŠKEGA PROSTORA

    Pri vprašanjih, ki zadevajo varnost gre Subaru preko meja običajnega. V primeru čelnega trčenja je poskrbljeno za vašo zaščito tako, da motor SUBARU BOXER in menjalnik zdrsneta proti tlom in ne prodreta v potniški prostor.

    ZAŠČITA PEŠCEV

    Subaru XV je zasnovan za gibanje po mestu in kot tak zagotavlja visoko raven zaščite pešcev. Prostor med pokrovom motorja in motorjem pomaga ublažiti silo trka in poškodbe pešca v primeru trčenja. Poleg tega je sprednji odbijač opremljen z blažilnikom udarcev, prav tako pa tudi posebej zasnovano področje okrog brisalcev vetrobranskega stekla.

    SRS: Dopolnilni zadrževalni sistem. Učinkovit je le, če ga uporabljate skupaj z varnostnimi pasovi.