Aktivna varnost: Symmetrical AWD je DNK Subaruja

    STALNI VSEKOLESNI POGON

    Tehnologijo Symmetrical AWD smo razvili po zaslugi posebnih sestavin: vzdolžno nameščenega motorja SUBARU BOXER z vodoravno, nasproti ležečimi valji in simetričnega prenosa na vsa 4 POGONSKA KOLESA. Na ta sistem se je osredotočil Subaru z namenom, da bi tržišču ponudil najboljše v pogledu stabilnosti, aktivne varnosti in voznih lastnosti. Ta edinstveni sistem pogona se nahaja v središču razvoja, vse od prve predstavitve limuzine 4WD na svetu, pred štiridesetimi leti. Celotni sistem je razporejen simetrično okrog vzdolžne osi vozila. Lastnosti boxer motorja smo razvili tako, da smo pridobili kolikor je mogoče nizko težišče in to blizu sredine samega vozila. Izjemne zmogljivosti, ki jih omogoča boljša uravnovešenost tega sistema so združene v vrhunskem vsekolesnem (AWD) pogonu, ki preprečuje nagibanje in zibanje vozila in na ta način zagotavlja maksimalno stabilnost in udobje v vseh razmerah.

    MOTOR BOXER

    Optimalna arhitektura boxer motorja z vodoravnimi, nasprotnimi valji, zagotavlja prijetno vožnjo. Para batov sta razporejena pod medsebojnim kotom 180O glede na motorno gred in se gibljeta v nasprotnih smereh tako, da dušita tresljaje in zagotavljata izjemno tekoče in enakomerno delovanje. Ker motor na celotnem območju vrtljajev lahko deluje brez napora, ponuja vozniku močan in takojšen odziv. Pri motorju s tako arhitekturo sta njegova dolžina in višina manjši v primerjavi s klasičnim vrstnim motorjem, prav tako pa tudi masa. V primerjavi z drugimi zasnovami motorja je lahko nameščen nižje in s popolno razporeditvijo mase med levo in desno stranjo vozila. Pri tej zasnovi nizko težišče motorja znižuje tudi težišče vozila kot celote, kar izboljša njegovo lego na cesti, na vseh podlagah in v vseh razmerah.

    Cambio Dual Range

    Model z 1.6-litrskim bencinskim motorjem (ali na utekočinjen naftni plin) je opremljen s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom z reduktorjem. Sistem z dvojnimi prestavnimi razmerji, normalnimi in reduciranimi (Hi/Lo), služi za boljši nadzor v ekstremnih razmerah. Ročni menjalnik z reduktorjem predstavlja zasnovo stalnega štirikolesnega pogona z menjalniškim sklopom, sprednjim diferencialom in prenosnimi zobniki kot enotnim mehanizmom, skupaj z osrednjim diferencialom. Menjalnik s pomočjo sklopa zobnikov s sinhronizacijo in inercijsko zaporo obsega 5 prestav za vožnjo naprej in eno vzvratno prestavo.

    ČRNA TKANINA