Simetrični vsekolesni pogon

    • Nadzor, stabilnost, večja varnost in živahnost so edinstvene lastnosti vašega novega Outbacka. Vsa vozila Subaru vam zaradi zanesljivosti stalnega, simetričnega vsekolesnega pogona Symmetrical AWD, v povezavi z motorjem SUBARU BOXER, ki omogoča vrhunsko ravnovesje, vlivajo občutek varnosti in zaupanja. Ta sistem v vsakem trenutku zagotavlja učinkovit pogon vseh štirih koles, za boljši nadzor na vseh podlagah, celo v najslabših razmerah. Med vožnjo po zaslugi simetrične vzdolžne razporeditve glavnih delov pogonskega sklopa omogoča izjemno bočno stabilnost in natančno vodljivost. Nizko težišče pa poudarja okretnost in odzivnost. Enkratne prednosti pogona Symmetrical AWD zagotavljajo vrhunsko vodljivost in omogočajo učinkovito izogibanje nevarnostim.

    Vsekolesni pogon z aktivno razporeditvijo navora

    • Sistem vsekolesnega pogona z aktivno razporeditvijo navora skupaj s samodejnim brezstopenjskim menjalnikom Lineartronic se odziva na pogoje pogona, menjalnika in voznikovih ukrepov in nenehno uravnava razporeditev navora med sprednji in zadnji par koles.

    Izboljšano vzmetenje

    S pomočjo izboljšanih sprednjih in zadnjih blažilnikov, natančne nastavitve vzmetenja omogočajo ugodno ravnovesje med odzivnostjo krmiljenja in udobjem vožnje.

    Pomožni nosilni okvir v obliki zibelke

    Zaradi pomožnega nosilnega okvirja v obliki zibelke boste v novem Outbacku med vožnjo uživali v večji živahnosti in udobju. V primeru trka pa motor zdrsne pod vozilo in na ta način podaljša predel spredaj, namenjen blaženju sile trka.

    Motor SUBARU BOXER

    • Malo je vozil, ki izžarevajo takšne občutke zaupanja in odzivnosti, kot prav novi Outback. Motor SUBARU BOXER z valji razporejenimi v vodoravni ravnini in paroma batov, delujočima pod kotom 180O, je pogonski agregat z nižjim prerezom od drugih vrst motorjev. To omogoča vozilu nižje težišče in boljše ravnovesje. Medsebojno gibanje batov v nasprotnih smereh pa na naraven način duši tresljaje.

    Večja stabilnost

    Z motorjem nizkega prereza, ki je nameščen nižje na šasiji je vozilo v celoti bolj uravnovešeno in odporno na bočne sile od drugačnih zasnov.

    Trajne zmogljivosti

    Nizek prerez motorja omogoča naravno trdnost in uravnovešenost, saj motor ob delovanju povzroča manj tresljajev kot "V" ali "vrstni" motorji. Tak motor je tako zanesljivejši kakor tudi trajnejši.

    2.0 -litrski DOHC SUBARU BOXER TURBO DIESEL DOHC

    2.0-litrski motor SUBARU BOXER TURBO DIESEL z dvojno odmično gredjo v glavi ni le varčnejši pri porabi goriva, pač pa tudi močnejši in živahnejši. Znaten največji navor 350 Nm motor razvije že pri 1.600 vrtljajih v minuti in vam omogoča naglo pospeševanje v fazi prehitevanja ali na strmem klancu. Ta novi motor ustreza okoljevarstvenemu standardu Euro 6b deluje tišje in omogoča potnikom izjemno udobno potovanje. Keramične ogrevalne svečice tudi pozimi zagotavljajo hitrejši zagon motorja.

    NAJVEČJA MOČ:
    110 kW (150 CV) / 3.600 vrt/min
    NAJVEČJI NAVOR:
    350 Nm (35,7 kgfm) / 1.600-2.800 vrt/min
    PORABA GORIVA:
    6,1 lit./100 km (Lineartronic)
    IZPUSTI CO2:
    159 g/km (Lineartronic)

    2.5-litrski DOHC SUBARU BOXER

    2.5-litrski SUBARU BOXER motor z dvojno odmično gredjo v glavi (DOHC) je močan in živahen po naravi. Motor smo izboljšali in povečali njegovo moč, hkrati pa zmanjšali porabo goriva. Izboljšan navor pri srednjih in nizkih vrtljajih motorja omogoča boljše speljevanje z mesta. Praktičen v mestu in navdušujoč na avtocesti zaradi uglednih 235 Nm navora pri umirjenih 4.000 vrtljajih v minuti. V povezavi s samodejnim brezstopenjskim menjalnikom Lineartronic zagotavlja boljšo učinkovitost pri porabi goriva in bolj spoštljiv odnos do okolja.

    NAJVEČJA MOČ:
    129 kW (175 CV) / 5.800 vrt/min
    NAJVEČJI NAVOR:
    235 Nm (24,0 kgfm) / 4.000 vrt/min
    PORABA GORIVA:
    7,0 lit./100 km (Lineartronic)
    IZPUSTI CO2:
    161 g/km (Lineartronic)

    Lineartronic

    • Samodejni brezstopenjski menjalnik Lineartronic, ki je zasnovan za čim boljši izkoristek motorja SUBARU BOXER in vsekolesnega pogona Symmetrical AWD vzdržuje vrtljaje motorja v idealnem območju, ki omogoča novemu Outbacku porabo goriva 6,1 l/100 km (Diesel Lineartronic), ki sodi med najmanjše porabe goriva v tej kategoriji vozil. Novo krmiljenje menjalnika zagotavlja prožnost, odzivnost in enakomerno delovanje. Pri različici 2.0D menjalnik Lineartronic uspešno in v tišini kroti velik navor. Krmiljenje menjalnika predvideva novo serijo fiksnih prestavnih razmerij, ki omogočajo vozniku zaznavo trenutka prestavljanja med pospeševanjem in občutek stalnega stika s cesto.

    • OBVOLANSKI PRESTAVNI ROČICI

    • Obvolanski prestavni ročici sta na dosegu vaših prstov in služita za hitro ročno uporabo prestavnih razmerij v sistemu Lineartronic, ki najbolj ustrezajo vašem slogu vožnje. Za ročno prestavljanje je na voljo šest (vozila z bencinskim motorjem) ali sedem (vozila z dizelskim motorjem) računalniško nastavljenih prestavnih razmerij, ki kadar je to potrebno zagotavljajo hiter odziv. Bolj odločne in športne vožnje si ni mogoče zamisliti.

    SI-DRIVE

    • Sistem pametne vožnje SUBARU (Intelligent Drive - SI-DRIVE) lahko prilagodi odziv motorja in menjalnika vašemu slogu vožnje, spremeni odziv na pritisk stopalke plina in prestavna razmerja, da zagotovi optimalno zmogljivost v vseh razmerah.

    Sport Mode

    Je način vožnje za živahen odziv, idealen v vseh razmerah, saj omogoča takojšnje pospeševanje. Omogoča največji užitek v vožnji tako pri večjih hitrostih kot na ovinkastih cestah.

    Intelligent Mode

    Umirjeno delovanje motorja v načinu Intelligent Mode je idealno za lokalne ali mestne vožnje, dolga potovanja in za prihranek pri gorivu. Zagotavlja prožnost in nadzor med vožnjo v dežju ali po zasneženih cestah.

    Nič vas ne more ustaviti

    • Z novim Outbackom boste lahko premagali najzahtevnejše ovire. Stalni simetrični vsekolesni pogon Symmetrical AWD zagotavlja vrhunski oprijem v snegu, dežju in na brezpotjih. Zdaj je po zaslugi sistema X-MODE s funkcijo Hill Descent Control (nadzor vožnje po klancu navzdol) pogon še učinkovitejši pri spopadu z najbolj strmimi klanci in razritimi tereni.

    X-MODE vklopljen

    Novi sistem X-MODE vam omogoči resničen nadzor s preprostim pritiskom tipke. Tehnologija X-MODE krmili motor, menjalnik in zavore, da omogoča povsem varno in zanesljivo vožnjo po razritih cestah, spolzkih voziščih in strmih klancih. Ko je vklopljen X-MODE se funkcija za nadzor vožnje po klancu navzdol samodejno vklopi in vzdržuje enakomerno hitrost vozila.

    Večja višina nad tlemi

    Z višino nad tlemi 200 mm se novi Outback zlahka spoprime z razritimi cestami in strmimi klanci, z odlikami resničnega športnega terenca, s tihim delovanjem, športnimi lastnostmi in z lego na cesti.

    Privoščite si izziv

    • Bodite drzni. Novi Outback se dejansko lahko spopade z vsako potjo, ki si jo zamislite. Po zaslugi najsodobnejšega motorja SUBARU BOXER z varčno porabo goriva pa vas lahko pripelje dlje kot kadarkoli. Močan na videz in po svojih zmogljivostih je sposoben premagati vsako stezico ali narediti novo.

    Napredna aerodinamika

    Novi Outback je s svojo mogočno obliko in izvrstnimi aerodinamičnimi lastnostmi pripravljen na spopad z novimi izzivi. Kos bo najbolj težavnim terenom, njegova aerodinamika pa je za 11% boljša od predhodnega modela, kar pomeni, da porabi manj goriva.

    Slika je zgolj informativne narave

    Aktivni vstopnik zraka

    • Novi Outback je na sprednjem delu za zmanjšanje porabe goriva opremljen z aktivnim vstopnikom zraka (Active Grille Shutter). Vstopnik se zapre, da se motor lahko hitreje ogreje in, da se zmanjša zračni upor ter pretok hladnega zraka na potovanju. Če temperatura motorja preveč naraste pa se odpre in ga ohladi.

    Aktivni vstopnik zraka

    Zaprt aktivni vstopnik zraka

    Odprt aktivni vstopnik zraka

    Prevzemite nadzor. Podajte se na pot.

    • Novi Subaru Outback vam omogoča najtesnejši stik s cesto. Stalni vsekolesni pogon Symmetrical AWD, skupaj s krmilnim mehanizmom in šasijo, omogoča Outbacku odzivnost in priročnost skupaj z obvladljivostjo in uporabnostjo, kakršne doslej niste poznali.

    • Najboljše zmogljivosti in vrhunsko udobje

    • Z novim Outbackom se lahko samozavestno spopadete z vsakim izzivom in vsemi razmerami. Okrepljena šasija zagotavlja vrhunski užitek,njena večja vzvojna trdnost, pa poskrbi za tiho in udobno vožnjo.

    Poraba goriva in izpusti CO2: v skladu z EC715/2007 - EC136/2014W.
    Na voljo pri vozilih z menjalnikom Lineartronic.
    Na voljo pri vozilih z bencinskim motorjem.
    Serijsko pri vozilih z bencinskim motorjem.