Tehnologija

Užitek mu je pri srcu

Novi SUBARU BOXER motor

SUBARU BOXER motor nove generacije poganja SUBAR BRZ proti novim vrhuncem dovršenosti in užitka. Ta 2.0-litrski motor smo namestili nižje, ga zmanjšali in pomaknili bližje k vozniku. Je tudi prvi motor te vrste, ki združuje tehnologijo sistemov neposrednega vbrizgavanja goriva v valj in vbrizgavanja goriva v sesalno cev, kar izboljšuje tako odzivnost motorja kot tudi varčnost pri porabi. Edinstvena zasnova, ki omogoča povsem novo zadovoljstvo.

2.0-litrski DOHC SUBARU BOXER

NAJVEČJA MOČ: 147 kW (200 KM) / 7,000 vrt/min
NAJVEČJI NAVOR: 205 Nm (20,9 kgfm) / 6.400 – 6.600 vrt/min

PORABA GORIVA (*1):
SUBARU BRZ: 6,9 l/100 km (6MT), 6,9 l/100 km (6AT)

IZPUSTI CO2 (*1):
SUBARU BRZ: 159 g/km (6MT), 159 g/km (6AT)

Moč motorja

Ta 200-konjski motor ljubi vrtljaje. Bodite prepričani da vam rdeča črta pri visokih vrtljajih, ploska krivulja navora in 100 konjev na liter prostornine zagotavljajo dovolj moči na celotnem področju vrtljajev. Bolje boste varovali okolje in imeli več od vožnje.

Zasnovan na novo za popolno vožnjo

Nizko težišče

S tem, da smo vozilu SUBARU BRZ dali kar se da nizko težišče smo izzvali sami sebe. To dejstvo zagotavlja kar se da razburljive vozne lastnosti. Vsak del vozila od zasnove ploskega boxer motorja do strešne črte in položaja sedežev omogoča, da ima SUBARU BRZ enega najnižjih težišč med vsemi tržno pomembnimi vozili.

Športni prenos moči

Simetrična zasnova SUBARU BOXER motorja omogoča postavitev pogonske gredi v povsem ravnem podaljšku motorne gredi, kar omogoča neverjetno stabilnost in dinamično okretnost. Zasnova pogona na zadnji kolesi je omogočila namestitev motorja še bolj nazaj in izboljšala natančen nadzor nad vozilom v ovinku. To živahno platformo smo združili z novim odzivnim sistemom krmiljenja nastavljenega tako, da se takoj in z osupljivo natančnostjo odzove na vsak gib voznika.

Pričakujte vznemirjenje

Prav v ovinkih bo oživela vsaka malenkost, ki smo jo vgradili v SUBARU BRZ. Z vsakim ovinkom boste občutili vizijo, ki nas je vodila pri ustvarjanju popolnih voznih lastnosti. To je izkušnja, ki vas bo naučila razmišljati o vožnji na povsem nov način.

Lahka konstrukcija

Preprosta zasnova in široka uporaba jekla visoke natezne trdnosti nam je omogočila zmanjšati maso vozila medtem, ko je šasija postal bolj toga in natančna. Še več, celo pokrov motorja iz aluminija prispeva k zmanjšanju mase in znižanju težišča.

Zmogljivo vzmetenje

Povsem neodvisne obese razgalijo še zadnjo trohico živahnosti in odzivnosti, ki jo ima SUBARU BRZ na zalogi. Sprednji nogi tipa MacPherson omogočata maksimalno trdnost in občutek neposrednega nadzora in hkrati omogočata še nižjo namestitev SUBARU BOXER motorja. Zasnova dvojne A nihajne roke zadaj blaži sunke, ne da bi bilo za to potrebno žrtvovati stabilnost in nadzor.

Odziven menjalnik

6-stopenjski ročni menjalnik vam po zaslugi kratkega hoda in vrhunskega občutka pri prestavljanju omogoča, da se lahko povsem posvetite vožnji. Na voljo vam je tudi 6-stopenjski samodejni menjalnik z obvolanskima prestavnima ročicama, funkcijo samodejne prilagoditve vrtljajev motorja pri prestavljanju navzdol in dvema različnima načinoma prestavljanja za način vožnje, ki vedno ustreza vašemu razpoloženju.

Torsen (*2) diferencial z omejenim zdrsom (LSD)

Vrhunska natančnost v vsakem ovinku – to je tisto kar odlikuje vozilo SUBARU BRZ Premium. Najsodobnejši Torsen (*2) diferencial z omejenim zdrsom (LSD) – enak kot ga najdete tudi v tekmovalnem vozilu WRX STI – vam pomaga v hitrih ovinkih ostati na pravi liniji na razritih cestah pa izboljša udobje in vodljivost.

*1 V skladu z EC715/2007-566/2011.
*2 Torsen je zaščitena blagovna znamka družbe JTEKT Inc.
Slike so samo za ilustracijo in izdelki se lahko razlikujejo